{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتقاد تند به پرویز پرستویی

انتقاد تند به پرویز پرستویی
کدخبر : 9411

آقای پرستویی این که دیگر مرثیه خواندن ندارد!

به گزارش هنر ام‌روز، پس از این که موج اولیه اظهارنظر‌های عموما ترحم‌آمیز نسبت به فرامرز صدیقی فروکش کرد، عمده واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به این سو رفت که پرویز پرستویی را نقد کردند که چرا برای یک «مساله عادی» روضه می‌خوانی، یک بازیگری پیر شده و طبیعی هم هست که کمی لاغر و نزار باشد، این که دیگر مرثیه خواندن ندارد!

نام: پرویز پرستویی، پیشه: شوهر عمه فرامرز صدیقی!

سمت و سوی نقدها، اما محدود به ماجرای فرامرز صدیقی نماند و عده‌ای اساس موضع‌گیری‌های مجازی پرستویی را زیر سوال بردند، برخی حتی او را تشبیه به «شوهر عمه‌ها» کردند، استعاره از فعالان مجازی گروه‌های خانوادگی که درباره همه چیز و همه کس به شکلی خام و البته با یقین اظهارنظر می‌کنند، آن‌ها برای نظر دادن نیازی به تخصص ندارند و دایره تمام حوزه‌های نظردهی برای آن‌ها باز است.

حالا، اما چرا جامعه به نظرات پرستویی حساس شده؟ پاسخش شفاف نیست، واقعیت، اما شاید این است، اکثریت مخاطبان پرستویی او را با نقش‌های کاریزماتیکی، چون «حاج کاظم» در آژانس شیشه‌ای به یاد می‌آورند، این شاید حاصل سوتفاهم بزرگی باشد که، چون فلانی نقش‌های بزرگی بازی کرده، پس لزوما آدم بزرگی هم هست! این سوتفاهم برای خود پرستویی هم ایجاد شده و گمان می‌کند باید جریاناتی را رهبری کند و اگر مثلا تصویر صدیقی را بگذارد و در مظلومیتش بنویسد، فعل «حق» را صرف کرده! شاید البته شاید او همین که بازیگر خوبی باشد، کافیست، من هم اگر درست بنویسم، کافیست. هر کدام نقش خودمان، بی‌تفاوت البته نه، اما به اندازه و ظریف.

نام: پرویز پرستویی، پیشه: شوهر عمه فرامرز صدیقی!

کاربری در این باره نوشت: بنظر من پرویز پرستویی در نقش جدیدش به عنوان یک فعال اجتماعی بسیار انسان سطحی و نابخردیه که معمولا آدرس‌های غلط به جامعه میده

کاربر دیگر در واکنش به این پست پرستویی نوشت: وقتی یک سلبریتی مثل آقای پرویز پرستویی مثل همیشه جوگیر میشه و فقط با دیدن یک عکس، یک جهان تحلیل دوزاری تحویل می ده، بدون اینکه یه تلفن کنه به طرف که حالت چطوره. بعدش وزیر فرهنگ بلافاصله از آب گل آلود نهنگ شکار میکنه و دستور رفع مشکل مالی میده.. شما که با این کارتون به جای آبروداری، ارو بری کردید آقایان!

دیگری نوشت: کاش پرویز پرستویی صرفا برای جلب توجه ، عکس و زندگی یه آدمی که حالش از سینمای این روزای ایران نمیذاش چه قد خوشم اومد دیدم اصغر نعیمی کارگردان نوشته بود چرا این عکسو پخش کردن؟خودش حتی پیشنهادهاشو رد کرده چه برسه بخوان ‌براش ترحم و دلسوزی کنن

نام: پرویز پرستویی، پیشه: شوهر عمه فرامرز صدیقی!

کاربر دیگر اینگونه نوشت: پرویز پرستویی اینکه حرفه سینما بیرحمه!تقصیر کسی نیست! بلکه مشکل از خود سینما چیاست،که هنر هفتم رو تبدیل به خوشگل پسندی کردن؛و هرچه خوش چهره تر محبوبتر و پرکارتر حتی اگر باشی بی هنر خودتون به هنرتون بها بدین تا شاهد این بیرحمی نباشید.

کاربر دیگر نوشت: پرویز پرستویی هم کلا یه جواد خیابانی درون داره که خیلی می‌زنه بیرون

دیگری نوشت: جوری که پرویز پرستویی از احساسات مردم سواستفاده میکنه هیچ کدوم از این سلبریتی ها نمیکنن! منظورش دقیقا چی بود؟! اینکه پیر شدن باید حواسمون بهشون باشه یا چی؟! 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها