{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شبکه ۵ جواب ادعای بهروز‌ افخمی را داد

شبکه ۵ جواب ادعای بهروز‌ افخمی را داد
کدخبر : 11226

هرگونه تصمیم گیری برای تغییر محل پخش آثار تولیدی شبکه ها بر عهده سازمان صداوسیما ست.

به گزارش هنر ام‌روز، روابط عمومی شبکه پنج سیما در پى اظهارات بهروز افخمی کارگردان سریال "رعد و برق" در خصوص پخش این سریال نکاتى را براى تنویر افکار عمومى اعلام مى دارد:

زمان بندی اولیه و تعهد تیم سازنده برای پخش سریال رعد و برق ، رمضان 1399 بود اما ایشان با یک سال تاخیر اعلام کرد در ماه مبارک رمضان 1400 یعنی اواخر فروردین ماه، این مجموعه نمایشی را به آنتن می رساند.

در ماه مبارک رمضان با وجود برنامه ریزی های متنوع و تبلیغ فراوان و اعلام قبلی به مخاطبان، شبکه پنج سیما  قسمت اول این سریال را روی آنتن برد اما پس از پخش آن، آقای افخمی نسبت به تحویل بقیه قسمت ها ابراز بی‌میلی کرد.

تا جایى که شبکه پنج سیما نیز با ابراز شرمندگی و عذرخواهی فراوان از مخاطبان فهیم، به ناچار سریال ایرانی«شکرانه» و سریال چینی«با هم» با موضوع کرونا را جایگزین رعد و برق کرد.

ایشان در ادامه، متعهد شد تا ابتدای دی ماه سال جاری کل قسمت ها را برای پخش تحویل شبکه بدهد اما متاسفانه این عهد نیز نقض شد چرا که در آذرماه گروه همچنان مشغول تصویربرداری بود!

 نهایتا تهیه کننده سریال در گفتگو با یک خبرگزاری اعلام کرد:"تلاش می‌کنیم هر سه روز یک قسمت از سریال را آماده کنیم و در ۴۵ روز آینده ۱۵ قسمت باقیمانده را به اتمام برسانیم. زمان پخش در اختیار ما نیست؛ ولی تلویزیون از اسفند ماه می‌تواند پخش را آغاز کند"

در پایان تاکید می شود هرگونه تصمیم گیری برای تغییر محل پخش آثار تولیدی شبکه ها بر عهده سازمان صداوسیما ست.

منبع: افکارنیوز

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها