{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

روزبه حصاری سکوتش را درباره علت غیبتش در بچه مهندس ۴ شکست

روزبه حصاری سکوتش را درباره علت غیبتش در بچه مهندس ۴ شکست
کدخبر : 6848

روزبه حصاری، بازیگر «افرا» همکاری با بهرنگ توفیقی را لذت‌بخش دانست و گفت: بعد از «بچه مهندس» سعی کردم با سعه صدر و تأمل بیشتری وارد کار شوم و از حرفه‌ای بودن تیم سازنده مطمئن شوم و سپس پیشنهادی را قبول کنم.

به گزارش هنر ام‌روز، بازیگر نقش مسعود در سریال «افرا» درباره نقشش (محیط‌بان) در سریال در حال پخش بهرنگ توفیقی، توضیح داد: مسعود قصه، نماینده تمام افرادی است که مسئولیت‌پذیر ایستاده‌اند تا وظایفشان را انجام بدهند و به نوعی از این مسئولیت‌پذیری سرخورده شده‌اند. به هرحال ما در مملکتی زندگی می‌کنیم که مشاغل و افراد با قومیت‌ها و تخصص‌های مختلف، امور کشور را پیش می‌برند و طبیعی است که وقتی یک شخص مسئولیت‌پذیر در انجام وظایفش کوتاهی نمی‌کند و تمام و کمال مسئولیتش را انجام می دهد، ممکن است به واسطه پذیرفته نشدن توسط افرادی که غیرمسئولانه لباس مسئولیت بر تن کرده‌اند، دچار ناراحتی، غم، اندوه و نوعی سرخوردگی شوند.

این حجم از تلخی مسعود به کجا برمی‌گردد؟

حصاری خاطرنشان کرد: من ناراحتی و غم مسعود در سریال «افرا» را به گله‌ای تعبیر می‌کنم که این گله را در ساحت‌های مختلف کاری در افراد مختلف دیده‌ام. شخصاً مسعود و امثال مسعود را خیلی خوب درک می‌کنم اما اینکه چه می‌شود که کاراکتر مسعود به این حال می‌سد، بخش عمده‌ای از آن روی کاغذ نوشته شده و به هرحال ما به عنوان بازیگر باید آنچه که کارگردان و نویسنده طلب می‌کنند را اجرا کنیم اما آنچه که در زاویه دید خودم است، می‌توانم بگویم مسعود دچار سرکوب کودک درون و آسیب جدی شده است و چنین حجم از تلخی این کاراکتر هم به همین دلیل برمی‌گردد. 

بازیگر نقش مسعود همچنین خاطرنشان کرد: اینکه اتفاق خوب یا بدی برای مسعود خواهد افتاد را نمی‌توانم افشا کنم، اما این را می‌دانم راجع به سریالی صحبت می‌کنیم که غافلگیرکننده است؛ ضمن اینکه فکر می‌کنم ابعاد انسانی که این سریال در پیش گرفته به نظرم خیلی مهم تر از این است که برای چه کاراکتری چه اتفاقی خواهد افتاد.

خروجی «بچه مهندس ۴» گواه تصمیمم است

حصاری که در فصل چهارم سریال «بچه مهندس» حضور نداشت، درباره ادامه همکاری‌اش با این پروژه و اینکه نظرش درباره تغییر بازیگران در سریال‌های ادامه‌دار چیست؟ تصریح کرد: اساس و قواعد نگاه حرفه‌ای اینگونه است که در واقع امتیاز کار با تهیه‌کننده است و اگر دلش بخواهد بازیگر را تغییر می‌دهد. فکر می‌کنم خروجی کاری که امروز روی آنتن دارم و کاری که روزگاری تصمیم گرفتم در آن بازی نکنم، گواه همه چیز است و دلیل انتخاب کردن یا نکردن مرا کاملا مشخص می‌کند. اما ایراد آنجا شکل می‌گیرد که وقتی دو عنصر به لحاظ کاری با هم به تفاهم نمی رسند، تخریب شکل می‌گیرد که این اتفاق بدی است؛ چراکه به هرحال این نگاه باید حرفه‌ای شود و زمان می‌برد تا این اتفاق بیفتد و من به تنهایی نمی‌توانم کاری کنم. فکر می کنم خروجی «بچه مهندس۴» مشخص کرد که چرا من نبودم و در عین حال خروجی «افرا» مشخص کرد که چرا در آن حضور پیدا کردم.

او اضافه کرد: در مورد «بچه مهندس۳» بی نهایت خوشحالم که با آقای غفاری همکاری داشتم و عامه مردم کار را دوست داشتند و حتی اهل فن هم نسبت به این کار لطف داشتند. در نهایت برای این همکاری خدا را شکر کردم اما اینکه دست به تخریب همکارمان بزنیم به نظرم از شأن هنرمند بودن و فیلمسازی به دور است. بهتر است روی توانمندی های خودمان تمرکز کنیم.

منبع: خبرگزاری خبرفوری

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها