{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حضور مل گیبسون در سریال پیش درآمد جان ویک

حضور مل گیبسون در سریال پیش درآمد جان ویک
کدخبر : 7798

در سریالی که پیش‌درآمدی بر «جان ویک» است مل گیبسون نیز نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش هنر ام‌روز، در سریالی که به عنوان «کانتیننتال» معرفی شده، مل گیبسون نیز بازی می‌کند.

این سریال که سال ۲۰۱۸ دستور ساختش داده شد بیشتر با تمرکز بر هتل مجموعه فیلم‌های «جان ویک» ساخته می‌شود که پناهگاهی برای قاتلان است و مقررات خاص خود را دارد.

شخصیت اصلی این سریال وینستون اسکات جوان است که از سال ۱۹۷۵ به جهنم واقعی شهر نیویورک وارد شد. این هتل محل ملاقات خطرناک‌ترین جنایتکاران جهان است و دنیای زیرزمینی مرموز نیویورک را ترسیم می‌کند.

به گزارش مهر، در این سریال گیبسون نقش شخصیتی به نام کورمک را بازی می‌کند که در فیلم‌های «جان ویک» حضور نداشت. جزییات بیشتری درباره این شخصیت در دست نیست. پیشتر اعلام شده بود «کانتیننتال» رویدادهایی را که طی ۳ شب در این هتل رخ می‌دهد تصویر می‌کند. هنوز تاریخ پخشی برای این سریال اعلام نشده است.

این اولین نقش‌آفرینی گیبسون در تلویزیون پس از سال‌هاست. وی در دهه ۱۹۷۰ در سریال استرالیایی «سولیوان‌ها» بازی کرده بود.

گیبسون از نظر کارگردانی و بازیگری جزو چهره‌های برجسته صنعت فیلم محسوب می‌شود و اسکار کارگردانی را برای «شجاع دل» برده است. وی برای «هکساو ریج» در سال ۲۰۱۷ نیز نامزدی کارگردانی را کسب کرده است. «آپوکالیپتو» و «مصایب مسیح» از دیگر فیلم‌هایی است که وی ساخته است.

۳ فیلم «جان ویک» در مجموع بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته و فیلم چهارم آن هم در حال ساخت است و قرار است ۲۷ ماه می ۲۰۲۲ اکران شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها