{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مرد بازنده‌ی مهدویان واقعی نیست

مرد بازنده‌ی مهدویان واقعی نیست
کدخبر : 11126

کامران حجازی از فیلم "مرد بازنده" می‌گوید.

به گزارش هنر ام‌روز، کامران حجازی، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم اظهار داشت: هم‌اکنون مراحل آماده‌سازی این فیلم به اتمام رسیده و در موعد مقرر نیز تحویل دبیرخانه جشنواره فجر شده است.

وی ادامه داد: ما اوایل آذرماه موفق به دریافت پروانه ساخت شدیم و به سرعت فیلمبرداری را شروع کردیم. فشار کار زیاد بود، به‌خصوص که این پروژه یک پروژه پرلوکیشن در تهران و مازندران بود. علیرغم آنکه زمان بسیار کمی تا جشنواره داشتیم، اما همراهی تیمی هماهنگ که حاصل سال‌ها کار مشترک بود، موجب شد در عین سرعت عمل، همه‌چیز با دقت، آرامش و انسجام خوبی پیش برود. قصه فیلم و آنچه در ذهن مهدویان بود بسیار پخته و شکل‌گرفته بود.

تهیه‌کننده «مرد بازنده» درباره برخی خبرهای غیررسمی منتشرشده مبنی‌بر اقتباس داستانی این فیلم از یک پرونده جنایی واقعی هم تأکید کرد: فیلم برگرفته از هیچ پرونده واقعی‌ای نیست. اتمسفر این فیلم متفاوت با آثار پیشین محمدحسین مهدویان است.

این تهیه‌کننده درباره حضور جواد عزتی در نقش یک کاراکتر ۵۶ ساله در این فیلم گفت: جواد عزتی یک بازیگر توانمند و استثنایی است که هر نقشی را می‌تواند به خوبی ایفا کند. عزتی در این پروژه گریم سنگینی داشت که تقریباً روزی ۵ تا ۶ ساعت زمان می‌برد. این نقش، نقش بسیار پرچالشی هم برای این بازیگر بود.
 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها