{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کارت واکسیناسیون برای جشنواره فیلم فجر اجباری شد

کارت واکسیناسیون برای جشنواره فیلم فجر اجباری شد
کدخبر : 11304

دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر با تاکید بر اینکه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مرکز اصلی جشنواره با دقت اجرا می‌شود گفت: تب‌سنجی و ارائه کارت واکسیناسیون الزامی است ولی اعلام غالب شدن سویه اُمیکرون در کشور همچنان نگرانی‌هایی را نسبت به تعداد افراد حاضر در سینمای رسانه‌ها به همراه دارد.

به گزارش هنر ام‌روز، جشنواره فیلم فجر ، مسعود نقاش‌زاده، دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر،  اظهار کرده است: پیش از آغاز برگزاری جشنواره فیلم فجر، ، در سلسله نشست‌های رئیس سازمان سینمایی و ستاد جشنواره فیلم فجر و مشورت با مسئولان وزارت بهداشت ، شرط برگزاری جشنواره‌ فیلم فجر در فضای واقعی، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت خبرنگاران، منتقدان و هنرمندان تعیین شده، زیرا سلامت مهمانان و مخاطبان در اولویت اصلی است.

از این رو ستاد چهلمین جشنواره فیلم فجر، بر ضرورت حفظ پروتکل‌های بهداشتی چه از جانب مردم در سینماهای مردمی و چه از سوی خبرنگاران، هنرمندان و مهمانان مرکز اصلی جشنواره تاکید دارد و کلیه خبرنگاران و مهمانان حاضر در خانه جشنواره، پس از تب سنجی و ارائه کارت واکسیناسیون وارد سالن‌ها خواهند شد.

سال گذشته در جشنواره فیلم فجر که آن هم در برج میلاد برگزار شد، با توجه به شروع نشدن واکسیناسیون، افراد بسیار کمتری نسبت به سال‌های قبل مجاز به حضور در محل اصلی برپایی جشنواره شدند و حتی تعداد قابل توجهی از ظرفیت اصلی صندلی‌های سالن همایش‌ها کم شد و برای برخی از اهالی رسانه و منتقدان نیز در پردیس ملت کارت صادر شد.

جشنواره+فیلم+فجر

امسال که واکسیناسیون انجام شده، قطعا شرایط مساعدتری وجود دارد ولی با توجه به حذف پردیس ملت و حضور خبرنگار و منتقد و هنرمند با هم در برج میلاد و نیز با توجه به غالب شدن سویه امیکرون نگرانی‌هایی نسبت به تعداد کارت‌های صادر شده برای محل اصلی جشنواره وجود دارد. این در حالی است که تاکنون از سوی ستاد جشنواره و یا در اظهارات اخیر دبیر این رویداد به این موضوع اشاره‌ای نشده و مشخص نیست چقدر از ظرفیت سالن‌های مردمی و سالن همایش‌های برج میلاد استفاده خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها