{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

نیلگون به جشنواره نرسید

نیلگون به جشنواره نرسید
کدخبر : 1334

فیلم سینمایی "نیلگون" به دلیل عدم اتمام مراحل فنی از رقابت در سی و هشتمین جشنواره فجر جا ماند.

به گزارش هنرام‌روز- زهرا ره‌گشای: فیلم سینمایی "نیلگون" به کارگردانی "حسین سهیلی‌زاده" و تهیه‌کنندگی "ایرج محمدی" که قرار بود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید، از حضور در این جشنواره باز ماند. 
"ایرج محمدی" و "حسین سهیلی‌زاده" طی نامهای به دبیر جشنواره سی و هشتم فجر، دلیل این اتفاق را ادامه فیلمبرداری و پایان نرسیدن مراحل فنی فیلم اعلام کردند.
در متن نامه تهیه کننده و کارگردان "نیلگون" آمده است:

دبیر محترم سی و هشتمین جشنواره فجر؛  جناب آقای دکتر داروغه زاده: "از آنجائیکه فیلمبرداری فیلم سینمایی "نیلگون" به پایان نرسیده و مراحل پس تولید آن نیاز به زمانی طولانی دارد لذا حضور فیلم سینمای "نیلگون" در سی و هشتمین جشنواره فجر میسر نمیباشد و برای فیلمهای سینمایی شرکت کننده و تمامی دست اندرکاران سی و هشتمین جشنواره فجر آرزوی موفقیت داریم".

"محمدرضا فروتن، میترا حجار، همایون ارشادی، سام درخشانی و آناهیتا درگاهی" از بازیگرانی هستند که در نیلگون ایفای نقش می‌کنند.

"نیلگون" اولین فیلم سینمایی "حسین سهیلی‌زاده است". سهیلی‌زاده بسیاری از سریال‌های تلویزیون را کارگردانی که توانسته است در طول این سال‌ها مخاطبان زیادی را با ساخته‌های همراه کند. "جنگلبانان کوچک" اولین سریال حسین سهیلی‌زاده بود که سال 1378 آن را ساخت. فیلم‌هایی چون "ترانه مادری، دلنوازان، فاصله‌ها و آوای باران" از جمله سریال‌هایی است که طرفداران بسیاری دارد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها