{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

در این اوضاع استقبال همدانی‌ها از سینما بیشتر شده است

در این اوضاع استقبال همدانی‌ها از سینما بیشتر شده است
کدخبر : 13987

مدیر امور سینمایی بهمن سبز حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه استقبال مردم فرهنگی همدان از سینما بیشتر شده است، گفت: رشد مخاطب نسبت به سال گذشته کاملا مشهود است.

به گزارش هنر ام‌روز، سعید شرفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت سینماهای همدان پس از فروکش کردن نسبی کرونا و استقبال مردم بیان کرد: خوشبختانه از ابتدای سال جاری  با فروکش شدن نسبی کرونا صاحبان فیلم رغبت بیشتری در ارائه و اکران فیلم‌های متنوع در ژانرهای متفاوت داشتند.

وی ادامه داد: همچنین در این روزها شاهد استقبال خوب مردم فرهنگی همدان از سینما هستیم و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی خانواده‌ها با اطمینان خاطری بیش از پیش از این فضای فرهنگی استفاده می‌کنند و به نسبت سال گذشته رشد مخاطب کاملا مشهود است.

شرفی درباره استقبال مردم از پردیس سینمایی و تاثیر این پردیس در رونق فرهنگ و هنر همدان به ویژه سینما مطرح کرد: پردیس سینمایی مهر قدس همدان با چهار سالن  از ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ همزمان با عید فطر به طور رسمی آغاز به کار کرد که خوشبختانه این مهم باعث شده تا علاوه بر اینکه همدان در اکران فیلم‌های روز دچار ترافیک اکران نباشد، در حوزه‌های مختلف اکران مانند فیلم‌های هنر و تجربه، کودک و نوجوان و فیلم‌های خارجی نیز سانس نمایش دارد.

وی در رابطه با فیلم‌های اکران شده نیز اظهار کرد: در حال حاضر در سینماهای تحت مدیریت موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری استان همدان ۹ فیلم شادروان، گل به خودی، روز صفر، لامینور، مغز استخوان، موقعیت مهدی، مجبوریم، انفرادی و سگ‌بند در حال اکران است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.gisheh۷.ir نسبت به رزرو و خرید بلیت فیلم مورد نظر خود اقدام کنند.

62263866

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها