{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازگشت رضا عطاران به صدر گیشه سینماها/ «انفرادی» به رتبه اول گیشه امسال رسید

بازگشت رضا عطاران به صدر گیشه سینماها/ «انفرادی» به رتبه اول گیشه امسال رسید
کدخبر : 15072

رضا عطاران باز هم رکوردشکنی کرد.

به گزارش هنرام‌روز،  سال ۹۷ و بعد از آمار خیره‌کننده فروش و مخاطب فیلم «هزارپا» کمتر کسی فکر می‌کرد بازگشت رضا عطاران به رتبه‌های بالای گیشه، چهار سال طول بکشد. حالا با صدرنشینی «انفرادی» در گیشه سال ۱۴۰۱، رضا عطاران در سه دهه صاحب فیلم‌هایی در سه رتبه بالای جدول فروش سالانه بوده.

عطاران با همان اولین فیلم‌های سینمایی‌اش به صدر گیشه سینماها رسید. «کلاه قرمزی و سروناز» سال ۸۱ با یک و نیم میلیون مخاطب پیشتاز گیشه سینماها شد. «کلاهی برای باران» و «توفیق اجباری» در سال۸۶ و «خروس جنگی» در سال ۸۸ دیگر فیلم‌های عطاران در دهه هشتاد بودند که در میان سه فیلم اول گیشه سالانه قرار گرفتند.

در دهه نود این آمار به شش فیلم رسید و «ورود آقایان ممنوع»، «خوابم میاد»، «طبقه حساس»، «نهنگ عنبر»، «نهنگ عنبر۲» و «هزارپا» در میان سه فیلم برتر گیشه‌های سالانه قرار گرفتند.

رضا عطاران که چهار بار با فیلم‌هایش در پایان سال صدرنشین گیشه سینماها بوده بار دیگر با «انفرادی» به این جایگاه رسیده. در شرایطی که با توجه به شرایط اکران و فیلم‌های در انتظار نمایش بعید است «انفرادی» در پایان سال جزو سه فیلم پرفروش نباشد و عطاران از همین حالا صاحب یازدهمین فیلمش در جمع سه فیلم بالای گیشه سالیانه سینماها شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها