{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

استقبال بی نظیر مخاطبان از یک فیلم ابرقهرمانی/ صاعقه «ثور» به گیشه زد

استقبال بی نظیر مخاطبان از یک فیلم ابرقهرمانی/ صاعقه «ثور» به گیشه زد
کدخبر : 15362

فیلم «ثور: عشق و تندر» سه روز اول اکران خود را با ۳۰۰ میلیون دلار فروش در گیشه جهانی آغاز کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، فیلم ماجراجویانه ثور: عشق و تندر همچون صاعقه به گیشه جهانی زد و به لطف استقبال فراتر از انتظار تماشاگران در بازارهای بین‌المللی موفق شد در سه روز اول اکران در گیشه جهانی ۳۰۲ میلیون دلار فروش کند.

این فیلم ابرقهرمانی رکورد بیشترین بلیت فروشی افتتاحیه مجموعه فیلم‌های ثور درباره خداوندگار تندر را به نام خود ثبت کرد و پس از فیلم‌های دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی و دنیای ژوراسیک: سلطه در جایگاه سوم فهرست بهترین اکران‌های افتتاحیه سال ۲۰۲۲ جای گرفت.

ثور ۴ که در ۴۷ بازار بین‌المللی جز فرانسه، چین و روسیه اکران شده، همچنین یازدهمین اکران افتتاحیه بزرگ در دنیای سینمایی مارول را رقم زد و در این مورد از فیلم‌های ثور: رگناروک (۲۰۱۷)، ثور: دنیای تاریک (۲۰۱۳) و ثور (۲۰۱۱) پیشی گرفت.

قسمت چهارم از مجموعه ثور، در خارج از آمریکای شمالی، بیشترین فروش را به ترتیب در کره جنوبی (۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار) و انگلیس (۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار) داشت. این فیلم اکشن- کمدی در کشور استرالیا که زادگاه کریس همسورث، ستاره فیلم، و لوکیشن فیلمبرداری آن است نیز شروعی طوفانی داشت و ۱۳ میلیون و ۸۰۰ دلار فروش کرد. بیشترین استقبال بین المللی از این فیلم ابرقهرمانی پس از این سه کشور به ترتیب مربوط به کشورهای مکزیک (۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار)، هند (۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار) و برزیل (۸ میلیون دلار) است.

صاعقه «ثور» به گیشه زد

ثور ۴ با جلب رضایت منتقدان و تماشاگران، در وبسایت راتن تومیتوز امتیاز ۶۸ درصد و در سینمااسکور امتیاز B+ را دریافت کرده است.

فیلم ثور: عشق و تندر به کارگردانی تایکا وایتیتی روایتگر داستان سفر ماجراجویانه خداوندگار تندر برای شکست گور سلاخ خدایان، با بازی کریستین بیل، است که قصد دارد دنیا را از وجود هر خدایی پاک کند.

این آخر هفته انیمیشن مینیون‌ها: ظهور گورو نیز در ۶۴ بازار بین‌المللی ۵۶ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار دیگر فروخت و مجموع فروش خود در گیشه جهانی را به ۳۹۹ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رساند.

دیگر مهره پرفروش گیشه جهانی در این آخر هفته فیلم تاپ گان ماوریک با بازی تام کروز بود که با گذشت هفت هفته از اکران، در ۶۵ بازار بین المللی ۲۳ میلیون دلار فروش کرد و میزان فروش آن در خارج از آمریکا و کانادا به ۵۸۶ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار رسید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها