{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«جیمز کامرون»: «برای Avatar 6 و Avatar 7 برنامه دارم!»

«جیمز کامرون»: «برای Avatar 6 و Avatar 7 برنامه دارم!»
کدخبر : 16440

کامرون می‌گوید برنامه‌هایی برای «آواتار» ششم و هفتم دارد اما این فیلم‌ها را کارگردانی نمی‌کند.

جیمز کامرون (James Cameron) افسانه‌ای سینما در سال 2009 فیلم Avatar را ساخت که هنوز هم به عنوان پرفروش‌ترین پروژه سینمایی تمام تاریخ شناخته می‌شود. او از همان زمان نیز برنامه ساخت 5 فیلم از این فرنچایز را در ذهن داشت که پس از سال‌ها انتظار سرانجام به زودی می‌توانیم شاهد اکران نخستین دنباله آن تحت عنوان The Way of Water باشیم.

فیلم خارجی

 

دسامبر امسال فیلم «آواتار: راه آب»  پس از سیزده سال انتظار در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. مراحل پس از تولید این فیلم به تازگی به پایان رسیده و تولید قسمت‌های سوم به بعد ادامه دارد. استودیوهای دیزنی و قرن بیستم در مورد تولید دنباله‌های بیشتر پس از اکران قسمت دوم تصمیم‌گیری می‌کنند اما «جیمز کامرون» می‌گوید از حالا برای «آواتار» پنجم، ششم و حتی هفتم برنامه‌ریزی کرده است.

 

فیلم خارجی

کامرون در مصاحبه جدیدی با «هالیود ریپورتر» فاش می‌کند که به «آواتار ۶» و «آواتار ۷» فکر کرده است اما ساخته شدنشان به استقبال مخاطبین و سینماروها بستگی دارد. این فیلمساز ۶۸ ساله می‌گوید: «تا آن زمان ۸۹ ساله خواهم شد. طبیعتاً تا ابد نمی‌توانم فیلم‌های «آواتار» را بسازم، [با توجه به] میزان انرژی لازمه برای آن‌ها. باید یک نفر را آموزش دهم چون برای من مهم نیست چقدر به عنوان کارگردان باهوش هستید، نحوه ساختن این فیلم را نمی‌دانید.» کامرون پیش‌تر گفته بود که «راه آب» به فروش ۲ میلیارد دلاری نیازمند است تا زیان مالی در پی نداشته باشد. این کارگردان می‌گوید اکران «آواتار ۳» به فروش قسمت دوم بستگی ندارد: «احتمالاً قسمت سوم را صرف نظر از هر اتفاقی تمام می‌کنیم چون تمامش را فیلمبرداری کرده‌ایم.» او اضافه می‌کند: «امیدوارمی که تمام داستان را بتوانیم روایت کنیم، چون قسمت پنجم بهتر از قسمت چهارم، قسمت چهارم بهتر از سوم و سوم بهتر از دوم است.» «آواتار: راه آب» ۱۶ دسامبر در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها