{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«تیلور سویفت» اولین فیلم سینمایی بلند خود را کارگردانی می‌کند

«تیلور سویفت» اولین فیلم سینمایی بلند خود را کارگردانی می‌کند
کدخبر : 16478

جواهر دنیای موسیقی وارد سینما می‌شود.

تیلور سوئیفت؛ خواننده و ترانه‌سرای مشهور آمریکایی قرار است با همکاری استودیوی Searchlight Pictures اولین عنوان بلند سینمایی در کارنامه‌اش را کارگردانی کند.

طبق اخباری که در گزارشی از سوی رسانه ورایتی منتشر شد، سوئیفت یک فیلمنامه اوریجینال را نوشته و قرار بر این شده تا با همکاری استودیوی سرچ‌لایت پیکچرز آن را به مرحله تولید برساند. این استودیو تا پیش از این تهیه فیلم‌های برنده جایزه اسکار و بی‌نظیری همچون Nomadland و The Shape of Water را بر عهده داشته است. 

406-Taylor-Swift-All-Too-Well_-The-Short-Film-Behind-The-Scenes-YouTube-Google-Chrome-12_10_2022-9_16_31-AM1-1024x576

با این حال سایر جزئیات این فیلم مانند خلاصه داستان و بازیگران تا زمان اعلام رسمی در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و گویا باید کمی برای مشخص شدن‌شان صبر و حوصله به خرج داد. در همین حین رؤسای سرچ‌لایت اعلام داشته‌اند: «تیلور یک هنرمند استثنائی و قصه‌گوی بی‌نظیری است. همکاری با او در این سفر جدیدِ هیجان‌انگیز و خلاقانه، لذتی خالص و افتخار و برتری (برای ما) به شمار می‌رود.»

جالب است بدانید این اولین بار نیست که سوئیفت کارگردانی یک پروژه را بر عهده گرفته است. او تا پیش از این با کارگردانی فیلم کوتاه All Too Well و موزیک ویدیوی The Man موفق به کسب جایزه از سوی مراسم MTV VMAs شده و از سوی دیگر با داشتن ۱۱ گرمی، تبدیل به تنها هنرمند زن در تاریخ این مراسم که با سه ژانر کاملا متفاوت جایزه بهترین آلبوم سال را از آن خود کرده، می‌شود. همچنین دهمین آلبوم استودیویی او که Midnights نام دارد نیز در اکتبر سال جاری منتشر و موفقیت‌های زیادی را در کارنامه این هنرمند به ثبت رساند.

کارنامه پر و پیمان سوئیفت اما به موسیقی و کارگردانی ختم نشده است. او در فیلم‌هایی نظیر Cats و جدیدترین عنوان سینمایی دیوید او راسل یعنی «آمستردام» به ایفای نقش پرداخته است. گرچه این ۲ عنوان فیلم‌های ضعیف و بدنامی بودند اما سوئیفت تنها نقش کوچکی در آن‌ها داشت.

استودیو Searchlight اخیرا فیلم The Menu به کارگردانی مارک مایلود و نقش‌آفرینی رالف فینس و آنیا تیلور جوی و همچنین فیلم The Banshees of Inisherin به کارگردانی مارتین مک‌دونا که کالین فارل ستاره اصلی آن بوده و احتمال می‌رود یکی از رقبای اصلی اسکار باشد را منتشر کرده است. از فیلم‌های آینده این استودیو نیز می‌توان به پروژه بعدی یورگوس لانتیموس با عنوان And اشاره کرد که ستارگانی همچون ویلیام دفو، اما استون، مارگارت کوالی و جو آلوین در آن حضور خواهند داشت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها