{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«مرضیه برومند» مدیرعامل خانه سینما شد

«مرضیه برومند» مدیرعامل خانه سینما شد
کدخبر : 16790

هیات‌مدیره خانه سینما مرضیه برومند را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد.

هیات‌مدیره خانه سینمای ایران، مرضیه برومند فیلمساز پیشکسوت سینمای ایران را به عنوان مدیرعامل خانه سینمای ایران انتخاب کرد.

در متن ارسالی خانه سینما چنین آمده است:

«مرضیه برومند با بیش از چهل سال سابقه فعالیت در تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران یکی از مهمترین زنان تاثیرگذار ایرانی است. هیات‌مدیره خانه سینمای ایران به نمایندگی از چامعه اصناف سینمایی با ابراز خشنودی از پذیرش این پیشنهاد از سوی خانم مرضیه برومند، امیدوار است این انتخاب زمینه بهبود وضعیت جامعه سینماگران ایران را فراهم سازد.»

برومند

 

مرضیه برومند متولد 17 خرداد ماه سال 1330 در تهران است. او تا 4 سالگی به دلیل ماموریت پدرش در شهرستان خوی زندگی می کرد. برومند بعد از 4 سالگی دوباره همراه با خانواده به زادگاه خود تهران بازگشت و در خیابان دلگشا، خیابان کلانتری تا 18 سالگی زندگی کرد. او بعد از 18 سالگی در چهار راه آب سرداب خیابان ایران شمالی زندگی کرد.خونه مادربزرگه»، «مدرسه موشها» و بسیاری از کارهای عروسکی تلویزیون هم ساخته مرضیه برمند کارگردان سینما و تلویزیون است که راضیه برومند در آنها صدا پیشگی کرده است و البته سریالهایی چون «کتابفروشی هدهد»، «زی زی گولو» و «همه بچههای من» هم از جمله آثاری است که به قلم راضیه برومند نگاشته شده است و مرضیه برومند آن را به تصویر کشیده است

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها