{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«شهاب حسینی» : جایزه از روسیه متجاوز برایم فاقد ارزش است

«شهاب حسینی» : جایزه از روسیه متجاوز برایم فاقد ارزش است
کدخبر : 16817

شهاب حسینی جایزه روسی را نپذیرفت.

فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» به کارگردانی شهرام ابراهیمی و تهیه‌کنندگی محمد محمدی و شهاب حسینی، موفق به کسب تایگای طلایی جایزه اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم «روح آتش» روسیه شد. خبر انتخاب فیلم در این جشنواره روسی با واکنش متفاوت شهاب حسینی روبرو شد.

شهاب حسینی با استفاده از هشتگ اوکراین نوشت: «پیرو خبر موفقیت فیلم سینمایی خانه ماهرخ در جشنواره Spirit of fire در کشور روسیه که نام بنده را صرفا بابت حمایت و رفاقتی بی‌نتیجه به عنوان تهیه کننده یدک می‌کشد، لازم به ذکر است که ارسال این فیلم به جشنواره این کشور متخاصم، بدون هماهنگی با اینجانب صورت پذیرفته. فلذا، کسب موفقیت از جشنواره کشوری که آغاز کننده جنگ ویرانگر و متجاوز به خاک اوکراین است، برای بنده فاقد ارزش بوده و بدینوسیله از سمت اهدایی خود به عنوان تهیه کننده این فیلم اعلام برائت می‌نمایم.

فیلم

داستان فیلم: «ماهرخ» که مشغول بازی در اولین فیلمش است، وارد خانه می‌شود و توسط همسرش «کیوان» و دوستانِ مشترکشان، به مناسبت تولدش غافلگیر می‌شود. حجم برف شادی روی سر و هیکل ماهرخ بیش از حد است، کیوان به او نزدیک می‌شود و همین که برای روشن کردنِ شمعِ روی کیک فندک می‌زند، ماهرخ آتش می‌گیرد. کیوان به اتهام به آتش کشیدنِ ماهرخ، دادگاهی می‌شود و شبهات و سوالاتِ متعددی مطرح می‌شود. ظاهراً کیوان به دلیل حسادت یا مخالفتش با ماهرخ برای بازی در فیلم چنین بلایی را سرش آورده. همین حسادت یا شبهات، داستان را به مسائل اجتماعیِ پیرامون سینما سوق می‌دهد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها