{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم‌ سفر اولین انسان به کره ماه

فیلم‌ سفر اولین انسان به کره ماه
کدخبر : 1933
خبرنگار:

۵۱ سال پیش، در تاریخ ۲۰ جولای اولین انسان‌ها بر کره ماه فرود آمدند و روز ۲۱ ژوئیه بود که نخستین انسان (نیل آرمسترانگ)بر کره ماه قدم گذاشت.

هنرام‌روز: بیش از ۵۰۰ میلیون نفر بیننده در سراسر جهان، تصاویر این رویداد بزرگ را بطور مستقیم مشاهده کردند. پخش نخستین تصاویرتلویزیونی قدم گذاردن انسان به کره ماه و تاج‌گذاری الیزابت دوم، به دونمونه رویداد پربیننده تلویزیونیِ مثال‌زدنی تبدیل شده است.

در این ویدئو تصاویری از لحظاتی که اولین انسان به ماه قدم گذاشت را می‌بینید:

 

 

ارسال نظر:

نظرات:
  • پاسخ

    سفر به ماه یه دروغ محضه چونکه همه کسانی که میگن سفر کردن همه سایه دارن روی ماه درحالی که سایه نباید داشته باشن روی ماه علم اینقدر پیشرفت نکرده سفر روی ماه عیر ممکن هست این سیاست دولتا که با مردم بازی میشه

  • پاسخ

    دروغ محض قشنگ معلومه که با پرده سبز و تکنولوژی کروما کی درستش کردن اگه دقت کنین فضا نورد توی فیلم یکم شفافه!!!!!

  • پاسخ

    اگر خوش بین باشیم و واقعی بودن فرود انسان بر ماه را باور کنیم، برخاستن سفینه آپولو ۱۱ از ماه و بازگشت آن به زمین به شدت محل تردید و غیر ممکن به نظر می رسد. توجه کنید که حتی در سالهای اخیر با وجود امکانات موجود در زمین، درصدی از پرتابها به فضا با شکست مواجه می‌شوند.
    دلایل دیگر؛
    اولاً شکل ظاهری آن شباهتی به موشک فضاپیما ندارد. دوم با این شتاب برخاستن از سطح ماه(که در فیلم می بینیم) چطور بر جاذبه ماه غلبه کرد و فاصله دهها هزار کیلومتری تا زمین را طی کرد!؟
    ۳. به نظر می رسد فیلمبرداری توسط کسی غیر از سه نفر فضانورد انجام شده. با این وسعت میدان دید دورببن و کیفیت و شفافیت تصویر، بعید به نظر می رسد که با دوربین نصب شده روی سینه یا کلاه فضانوردان( ۵۰ سال پیش) گرفته و ارسال شده باشد.

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها