{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازیگران صاحب تیم فوتبال می‌شوند

دو بازیگر هالیوود قدیمی‌ترین تیم فوتبال را خریدند

دو بازیگر هالیوود قدیمی‌ترین تیم فوتبال را خریدند
کدخبر : 2297

رایان رینولدز دومین بازیگر پردرآمد هالیوود و ستاره مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی ددپول، به همراه راب مک‌الهنی از دیگر هنرپیشه‌های معروف آمریکایی امتیاز تیم فوتبال رکسهام را خریده و مالکیت این باشگاه انگلیسی را برعهده گرفته‌اند.

به گزارش هنرام‌روز، تیم رکسهام یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فوتبال در انگلیس است که در سال ۱۸۶۴ میلادی در شهر رکسهم ولیز تأسیس شد و در حال حاضر در لیگ دسته پنجم فوتبال این کشور حضور دارد. از جمله دستاوردهای این تیم می‌توان به کسب پیروزی مقابل آرسنال در رقابت‌های جام حذفی  انگلیس در سال ۱۹۹۲ اشاره کرد.

a46c06e7-edf8-4976-9e19-5e855f30c6f6

‌‎ این باشگاه از سال ۲۰۱۱ در مالکیت اعضای اتحادیه هواداران بوده است و پس از اینکه راین رنالدز و راب مک‌الهنی، هنرپیشگان آمریکایی برای خرید این باشگاه در منطقه ولز بریتانیا پا پیش گذاشتند، این موضوع به رای گذاشته شد و بیش از ۹۸ درصد اعضای اتحادیه هواداران رکسهم با واگذاری تیم محبوب شان به رنالدز و مک‌الهنی موافقت کردند و هواداران باشگاه فوتبال رکسهم در ولز، با واگذاری این باشگاه به این دو هنرپیشه هالیوود موافقت کردند. بیش از ۲ هزار عضو باشگاه واجد رای دادن بودند که از میان آن‌ها، ۱۸۰۹ نفر به نفع واگذاری باشگاه و ۲۶ نفر علیه آن رای دادند.‌‎

رکسام باشگاه با ۱۵۶ سال قدمت است که بیشتر افتخاراتش در دسته‌های پایین‌تر به‌دست آمده و ریندولز با شعار بازگرداندن آن‌ها به مسیر افتخار شروع به کار خواهد کرد.

‎رنالدز و مک‌الهنی در یک جلسه آنلاین، به اعضای اتحادیه هواداران رکسهم قول دادند که آن را به یک قدرت جهانی در فوتبال تبدیل کنند

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها