{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نت‌فلیکس اعلام کرده است که فصل سوم سریال «هرگز نداشته‌ام» (Never Have I Ever) را تولید می‌کند

نت‌فلیکس اعلام کرده است که فصل سوم سریال «هرگز نداشته‌ام» (Never Have I Ever) را تولید می‌کند
کدخبر : 5434

این سریال با بازی «میتری رامکریشنان» ۱۹ ساله و نویسندگی «میندی کالینگ» در مورد زندگی پیچیده «دوی» به عنوان یک نوجوان هندی آمریکایی است.

دیگر بازیگران سریال «پورنا جگاناتان»، «دارن بارنت»، «لی رودریگز»، «ریچا مورجانی» و «رامونا یانگ» بودّ‌اند. «تیلور آلوارز» و «پی.جی. بیرن» به همراه «مگان سوری» تازه‌وارد نیز در فصل دوم نقش‌آفرینی کردند. علاوه بر رامکریشنان، بازگشت جگاناتان،  مورجانی، «جارن لوینسون»، «درن بارنت»، «لی رودریگز»، و «رامونا یانگ» برای فصل سوم بازخواهند گشت.
فصل دوم این سریال در ماه ژوئیه پخش شد و بر روی زندگی دوی نوجوان با بازی رامکریشنان تمرکز کرد. فصل اول «هرگز نداشته‌ام» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۷ درصد و فصل دوم امتیاز ۹۵ درصد دریافت کرد هاست. نت‌فلیکس تابستان سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که این سریال پس از چهار هفته ۴۰ میلیون خانوار بیننده داشته است.
کالینگ به زودی سریال نوجوانانه دیگری تحت عنوان «زندگی جنسی دختران کالج» (The Sex Lives of College Girls) را برای شبکه اچ‌بی‌او مکس تولید می‌کند. در این سریال «پالین شلمی»، «رنی رپ»، «میدوری فرانسیس»، «گوین لیدروود»، «کریستفر مایر» و «آمریت کاور» نقش‌آفرینی خواهند کرد. تولید این پروژه پاییز سال ۲۰۲۰ در لس‌آنجلس آغاز شد. «شری شپرد» در ماه ژوئن امسال با انتشار تصویری از پشت صحنه تأیید کرد که سریال اواخر سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها