{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ریدلی اسکات: فیلمنامه Gladiator 2 در حال نگارش است

 ریدلی اسکات: فیلمنامه Gladiator 2 در حال نگارش است
کدخبر : 6929

پاییز سال ۲۰۱۸ گزارش شد که «ریدلی اسکات» دنباله «گلادیاتور» (Gladiator) را با همکاری «پیتر کریگ» نویسنده «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) می‌سازد.

 در گزارشات اولیه در مورد «گلادیاتور ۲» آمده بود که دنباله بر روی «لوسیوس» فرزند پسر «لوسیلا» با بازی «کانی نیلسن» در قسمت اول فیلم تمرکز خواهد کرد. لوسیوس خواهرزاده «کومودوس» با بازی «واکین فینیکس» رهبر امپراطوری روم بود که توسط «ماکسیموس» با بازی «راسل کرو» در قسمت اول به قتل رسید. شخصیت کرو در پایان فیلم می‌میرد،‌ اما از آنجا که «لوسیوس» بسیار تحت تأثیر «ماکسیموس» قرار داشت، حضور این شخصیت احساس خواهد شد. تهیه‌کنندگان «گلادیاتور ۲» تابستان سال ۲۰۱۹ فاش کردند که داستان دنباله دو دهه پس از قسمت اول روی می‌دهد.

«ریدلی اسکات» به تازگی در مصاحبه با «امپایر» در آستانه اکران «آخرین دوئل» ادعا کرده است که تولید دنباله «گلادیاتور» را پس از فیلم «توشه»  آغاز خواهد کرد. در این فیلم «واکین فینیکس» نقش «ناپلئون» و «جودی کومر» نقش همسر او «جوزفین» را بازی می‌کند. کومر برای بازی در «آخرین دوئل» نقدهای مثبتی دریافت کرد و با «توشه» برای دومین بار با اسکات همکاری می‌کند.

اسکات می‌گوید: «در حال نوشتن «گلادیاتور» [بعدی] هستم. بنابراین وقتی «ناپلئون» را ساختم، «گلادیاتور» آماده تولید خواهد بود.»

اسکات در مورد فیلم «توشه» اضافه می‌کند: «موضوعی که ناپلئون را برجسته می‌کند این است که چرا او تا این حد محتاج جوزفین بوده؟ نیاز متقابلی وجود داشته و ما فکر می‌کنیم به دقت آن را بررسی کرده‌ایم.»

بهار گذشته «دیلی میل» گزارش داده بود که «کریس همسورث» ستاره استرالیایی فیلم‌های «ثور» (Thor) و «راسل کرو» بازیگر نقش «ماکسیموس» در این فیلم، در حال مذاکره‌اند تا در «گلادیاتور ۲» همکاری کنند. یکی از منابع می‌گوید: «راسل فکر می‌کند که [کریس همسورث] تنها مردی است که می‌تواند در دنباله نقش پسرش را بازی کند.» او ادعا می‌کند که این دو بازیگر پس از ملحق شدن کرو به «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) به کارگردانی «تایکا وایتیتی» در سیدنی، رابطه‌ی صمیمانه‌تری پیدا کرده‌اند.

تولید «گلادیاتور ۲» قرار بود به گفته فیلمساز «به سرعت» اتفاق افتد اما اسکات سرگرم ساختن «آخرین دوئل»، «خاندان گوچی» و سریال علمی-تخیلی «گرگ پرورده» (Raised by Wolves) شد. دنباله «گلادیاتور» در استودیوی پارامونت و با همکاری کریگ در حال پیشرفت است.

 

منبع :  سینمانیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها