{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«تیلدا سویینتون»، «جورج مک‌کی» و «استیون گراهام» به موزیکال The End پیوستند

«تیلدا سویینتون»، «جورج مک‌کی» و «استیون گراهام» به موزیکال The End پیوستند
کدخبر : 7162

این فیلم موزیکال را استودیوی نئون خریداری کرده است.

«تیلدا سویینتون»، «جورج مک‌کی» و «استیون گراهام» در فیلم جدید «جاشوا اوپنهایمر» نامزد اسکار تحت عنوان «پایان» (The End) نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم موزیکال را استودیوی نئون خریداری کرده است.

نئون که سابقه پخش فیلم برنده اسکار «انگل» (Parasite) را نیز دارد، امتیاز پخش «پایان» در آمریکای شمالی را خریدای کرده و فیلمبرداری را از سال ۲۰۲۲ آغاز می‌کند. «بنیاد فیلم دانمارک» و «مؤسسه رسانه و فیلم» آلمان سرمایه‌گذاران این پروژه خواهند بود. «مچ فکتوری» این موزیکال را در بازارهای بین‌المللی پخش می‌کند.

سویینتون برای بازی در «مایکل کلیتون»‌ (Michael Clayton) برادران وارنر برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شده و اخیراً در «یادگار: قسمت دوم»، «جوانا هاگ» و «فرنچ دیسپچ» (The French Dispatch) «وس اندرسون» دیده شده است. این بازیگر ۴۹ ساله به زودی در «سه هزار سال آرزو» (Three Thousand Years of Longing) برای «جورج میلر» بازی خواهد کرد و فیلم «مموریا» (Memoria) «آپیچاتپونگ ویراستاکول» را روی پرده خواهد داشت.

گراهام با بازی در نقش «ال کاپون» در سریال «امپراطوری ساحلی» (Boardwalk Empire) ۱۹۱۷به شهرت جهانی رسید و آخر هفته گذشته با فیلم «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» به سالن‌های سینما بازگشته است. گراهام سابقه نقش‌آفرینی در «ایرلندی» (The Irishman) «مارتین اسکورسیزی» و «راکتمن» (Rocketman) را نیز دارد.

مک‌کی در فیلم  ساخته «سم مندز» نقش‌آفرینی کرده و به زودی در اقتباس از «مونیخ: مرز جنگ» (Munich: The Edge of War) «رابرت هریس» و «گرگ» (Wolf) در کنار «لیلی رز دپ» دیده خواهد شد.

منبع : سینمانیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها