{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

روایت یک فساد اقتصادی بزرگ در «پریسان»

روایت یک فساد اقتصادی بزرگ در «پریسان»
کدخبر : 8287

بازیگر فیلم سینمایی «پریسان» گفت: این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و یکی از فسادهای بزرگ اقتصادی را روایت می‌کند که امیدوارم در زمان اکران بتواند نظر مخاطبان را جلب کند.

به گزارش هنر ام‌روز، سیدمهدی نریمانی بازیگر فیلم در حال تولید «پریسان» درباره حضور در این پروژه سینمایی به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: به زودی بازی‌ام در فیلم سینمایی «پریسان» ساخته آقای کامبیز بابایی به پایان می‌رسد. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و یکی از فسادهای بزرگ اقتصادی را روایت می‌کند که امیدوارم در زمان اکران بتواند نظر مخاطبان را جلب کند. در این پروژه علاوه بر بازی در یکی از نقش‌ها به عنوان مدیر تولید نیز حضور دارم.

وی افزود: «پریسان» یکی از پروژه‌هایی است که لوکیشن‌های بسیاری دارد و همین امر مقداری کار تولید و فیلمبرداری را با سختی‌هایی مواجه کرد. با این حال خوشحالم از اینکه همه چیز طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش رفت.

نریمانی درباره حضور خود در سینما نیز گفت: تا قبل از حضور در عالم سینما چه به عنوان بازیگر و مدیر تولید، سال‌ها پیش در حوزه هاى اقتصادى و همچنین صنعت هوانوردى و خلبانى مشغول فعالیت بودم. ورودم به حوزه فیلم و سینما نیز به واسطه دوستى من با آقاى کامبیز بابائى که از تهیه‌کنندگان و کارگردانان سینما هستند صورت گرفت. پس از حضور در چند پروژه به عنوان مدیر تولید به واسطه تجربه‌های بازیگری قبلى که در تئاتر داشتم در فیلم‌های سینمایی «زمستان بود» و «بستنى داغ» نیز به ایفای نقش پرداختم.

این بازیگر و مدیر تولید در پایان درباره فعالیت‌های هنری دیگر خود نیز خاطرنشان کرد: از سال ١٣٦٨  به صورت رسمى و حرفه‌اى در حوزه هنر فعالیت داشتم، البته قبل از آن و در سال‌هاى ١٣٦٢ به بعد و در سنین نوجوانى جزو قاریان ممتاز و در آن سال‌ها به مقام دوم مسابقات قرائت قرآن در استان تهران که در کرج و زیر نظر قاریان بین‌المللى انجام شد نائل آمدم.

وی اظهارداشت: اما هنر موسیقى و ردیف آواز را که با روح و جانم آمیخته است را نزد اساتید فرهیخته و گرانمایه‌اى همچون مرحوم استاد عسگرى در دانشکده هنرهاى زیبا به صورت کارگاه هاى آزاد موسیقى و همچنین در مرکز حفظ و اشاعه موسیقى ایران زیر نظر استاد شاپور رحیمى از سال ١٣٧٠ شاگردى می‌کردم. این فعالیت‌ها تا به امروز ادامه داشته و هم‌اکنون نیز در حال تهیه یک آلبوم موسیقی و هچنین یک فیلم کوتاه فستیوالى هستم که امیدوارم با حمایت و دعاى همه دوستان و عزیزان در این زمینه موفق شوم .

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها