{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

محمدامین‌کریم‌پور: ول‌کن سینما نیستم، یک اکیپ تشکیل می‌دهم مثل مهران مدیری

محمدامین‌کریم‌پور: ول‌کن سینما نیستم، یک اکیپ تشکیل می‌دهم مثل مهران مدیری
کدخبر : 9743

کارگردان «حکم تجدید نظر»:در ایران هر فرد جدیدی وارد کاری می‌شود همه می‌خواهند او را بزنند.

به گزارش هنر ام‌روز، محمدامین کریم‌پور بعد از روزهای پرحاشیه ساخت اولین فیلمش در گفت و گو با خبرگزاری مهر در این مورد گفت:«عده‌ای به کل از من بدشان می‌آید، اگر من «درباره الی…» هم بسازم، باز هم می‌گویند بدترین فیلم را ساخته‌ای!

در همه عرصه‌ها چه سینما چه فوتبال و چه هر حوزه دیگری در ایران ، هر فرد جدیدی که وارد عرصه می‌شود، همه می‌خواهند او را بزنند. اما گروه دیگری هستند که آن‌ها را درک نمی‌کنم. دختر و پسر جوانی که در تئاتر و سینما زحمت کشیده‌اند اما هنوز موقعیت کار جدی برایشان به‌وجود نیامده، نمی‌دانم چرا نسبت به من گارد منفی دارند!چراکه من دنبال کار با افراد قدیمی نیستم

برخی از این ناراحت هستند که من چون پول داشتم توانستم وارد سینما شوم. اما این پول را از کجا آورده‌ام؟ آیا پدرم پولدار بوده؟ آدم‌های اطرافم من را می‌شناسند، می‌دانند خانه‌ام کجا و وضعیت مالی‌مان چگونه بوده است. پولم را از راه حلال به‌دست آورده‌ام، بابت کار تبلیغاتی که هفت سال در اینستاگرام انجام داده‌ام. بابت اجراهای تئاتری که در کل ایران داشته‌ام. من زمانی با تئاتر کمدی، سالن ۸۰۰ نفره اریکه را هر شب پر می‌کردم.

همان زمانی که ویدئوهای من ۹ میلیون بازدید می‌خورد، نصف فیلم‌هایی که آن زمان روی اکران بود، پیشنهاد حضور در آن‌ها را داشتم. اما همه می‌خواستند در یک سکانس از جلوی دوربین رد بشوم و به ازای آن فیلمشان را در صفحه‌ام تبلیغ کنم!

در اینستاگرام هیچ لوده‌بازی‌ نداشتم. تک‌تک کلیپ‌هایی که ساخته‌ام را می‌توانم درباره‌اش صحبت کنم. مگر وقتی رضا عطاران و جواد عزتی در فیلم «هزارپا» در یک سکانس می‌رقصند، مگر می‌توان آن‌ها را رقاص خطاب کرد؟

دوست دارم در فیلم کمدی خودم بازی کنم.صددرصد وارد بازیگری می‌شوم.خیلی‌ها می‌گویند سینما را ول کن برگرد برای اینستاگرام ویدئو بساز، می‌گویند اینجا پول داشت اما آنجا ندارد.

زمانی در دهه ۷۰ مدیای غالب تلویزیون بود و چهره‌ها آنجا معروف می‌شدند، حالا مدیا اینستاگرام است. من از این مسیر وارد سینما شده‌ام و ول کن هم نیستم. حتی با تانک هم بخواهند از روی من رد شوند، سینما را ول نمی‌کنم! می‌خواهم یک تیم را با خودم در سینما همراه کنم. می‌خواهم همین تیم ۲۰ سال دیگر مانند اکیپی شوند که در سال ۷۷ با مهران مدیری کارشان را آغاز کردند. هدف بلندمدت من این است و این کار را خواهم کرد»
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها