{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

گردشگردان می‌توانند عکس «ناهار بر فراز اسمان خراش» را بازسازی کنند

گردشگردان می‌توانند عکس «ناهار بر فراز اسمان خراش» را بازسازی کنند
کدخبر : 7840
خبرنگار:

حتما اکثرتان عکس مشهور ناهار برفراز اسمان خراش که در سال ۱۹۳۲ ثبت شد را دیده‌اید. مرکز راکفلر برای گردشگران امکانی را ایجاد می‌کند تا عکس مشهور ناهار بالای اسمان خراش را البته با روشی ایمن بازسازی کنند.

هنرام‌روز: گردشگران می‌توانند روی یک تیراهن فولادی که شبیه تیراهن عکس است سوار شده و عکس بگیرند. این تیراهن که بر پایه امنی سوار است در زوایای مختلف می‌چرخد و چشم اندازهای مختلفی از شهر نیویورک و یا نمای پانوراما از طبقه شصت و نهم را برای عکاسی فراهم می‌کند.

90A50F1C-05F5-448A-AB47-2FFE69E37A0C

این ایده تنها یکی از پیشنهادات مربوط به شرکت املاک Tishman Speyer Properties که مسوولیت بازسازی و بهسازی ساختمان Art Deco را بر عهده دارد. پیشنهاد دیگر کره بزرگی است که هنگام ورود بازدیدکنندگان تغییر رنگ می‌دهد و سکویی هم برای تماشای منظره شهر از طبقه ۷۰ درنظر گرفته‌شده. 

اجرا کنندگان این طرح به دنبال ان هستند که با بازسازی عکس ناهار برفراز اسمان خراش داستان این ساختمان مهم را با روشی جدید بازگو کنند. 

عکس ناهار بر فراز آسمان خراش توسط چارلز کلید ابتز Charles Clyde Ebbets در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۱۹۳۲ ثبت شد و زمانی که ۱۱ کارگر در حال ناهار خوردن روی تیراهن فولادی در ارتفاع بالای راکفلر هستند را نشان می‌دهد. 

این عکس زمانی نمادی از دستاوردهای آمریکا و قهرمانان پشت صحنه آن دستاوردها بود، اما امروزه نمادی از استثمار نیروی کار است.

*بعد از شهرت این عکس برخی کارشناسان این عکس را تقلبی و‌ حاصل ترکیب چند عکس دانستند. اما در ادامه این بحث تحقیقاتی انجام شد و که نگاتیو عکس پیدا شد.

منبع: ارت نت

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها