{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رسانه آمریکایی:

«قهرمان» فرهادی برای بخش مسابقه کن انتخاب شد

«قهرمان» فرهادی برای بخش مسابقه کن انتخاب شد
کدخبر : 3685

یک رسانه خبر از تایید حضور فیلم فرهادی در کن داد. جوردن روییمی سردبیر سایت ورلد اف ریل در مقاله‌ای نوشت، براساس شنیده‌های او از هیئت انتخاب کن، حضور فیلم فرهادی در جشنواره کن قطعی شده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمادیلی، حضور 17 فیلم در بخش مسابقه تقریبا قطعی شده که علاوه بر «قهرمان»، «گزارش فرانسوی» وس اندرسون، «مموریا» اپیچاتپونگ ویراستاکول، «بندتا» پل ورهون، «مثلث غم» روبن اوستلند، «روز پرچم» شان پن و «تصمیم برای رفتن» پارک چان ووک را شامل می شود.

در این گزارش گفته شده که «در یک صبح نیمه روشن» ساخته برونو دومون که به حضور در جشنواره کن امسال امید داشت از سوی کمیته انتخاب رد شده و حالا قرار است برای حضور در جشنواره ونیز در چند ماه دیگر دورخیز کند. جالب اینکه فیلم «جزیره برگمان» میا هنسن لاو که سال پیش توسط ونیز رد شد، مورد توجه شدید کمیته انتخاب قرار گرفته و حضورش تقریبا قطعی است.

آثار دیگری هم در این مطلب به عنوان آثاری که هنوز حضورشان قطعی نشده و احتمال حضور دارند معرفی شده از جمله مهمترینشان می توان به «پاریس منطقه 13» ژاک اودیار، «همه چیز خوب پیش رفت» فرانسوا اوزون و «مونا لیزا و ماه خونین» آنا لیلی امیرپور فیلمساز ایرانی الاصل، اشاره کرد.

رییمی همچنین در انتها لیستی از آثار مهم در حال تولید آورده که احتمال بسیار کمی برای حضور در کن دارند، اما اگر تولید آن‌ها تمام شود، شاید تعداد کمی از این آثار را در لحظه آخر در کن ببینیم، آثاری مانند «ساگی باتم» پل توماس اندرسون، «مکبث» جوئل کوئن، «مسیر باد» ترنس مالیک، «شب گذشته در سوهو » ادگار رایت، «دست خدا» پل سورنتینو و «مرد شمالی» رابرت ایگر.
در همین حال فرانسه در حالت نیمه قرنطینه است و سینماها فعلا با ظرفیت 35% از ماه می بازگشایی می‌شوند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها