{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جزییات برگزاری کنسرتی برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

جزییات برگزاری کنسرتی برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
کدخبر : 10379

نشست خبری برگزاری رویداد موسیقایی «مقام حماسه» به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با اجرای ارکسترهای سمفونیک و پاپ دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما در تالار وحدت برگزار می‌شود، دوشنبه، ششم دی‌ماه برگزار شد.

به گزارش هنر ام‌روز، در ابتدای این نشست محمد مهدی نراقیان، رییس دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما در سخنانی گفت: از صبح روزی که حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیدند، شور، تکاپو و احساس جامعه را فرا گرفت که جامعه هنری هم بخشی هم از این امر بود. شخصیت و منش حاج قاسم سلیمانی الهام هنرمندان بود و در این برهه تاریخی آثار خیلی خوبی برای این سردار شهید تولید شد که حتما آیندگان به آن ارجاع داده خواهند شد.

او ادامه داد: بدون اغراق بگویم در این ۲۴ ماه گذشته هر ماه و هر هفته در هر برنامه‌ای ایده تولید یک اثر موسیقی یا نماهنگ برای سردار سلیمانی از طرف هنرمندان به ما داده شده است.

برگزاری کنسرتی برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

 

نراقیان درباره نحوه برگزاری این اجرا گفت: این کنسرت بدون حضور مخاطبان برگزار می‌شود و بخش‌هایی از آن به صورت پخش زنده از تلویزیون ـ شبکه‌های یک و چهار ـ که البته ممکن است تا لحظات آخر تغییر کند و همچنین از بستر پلتفرم‌های تلویبیون و نماوا پخش می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها