{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کنسرت نمایش روزبه نعمت اللهی

ملت عشق با بلیت 220 هزار تومانی

ملت عشق با بلیت 220 هزار تومانی
کدخبر : 1171

کنسرت نمایش "ملت عشق" به خوانندگی "روزبه نعمت اللهی" اواخر آذرماه به روی صحنه می‌رود.

هنر ام‌روز-فاطمه اسماعیلی: "روزبه نعمت‌اللهی" خواننده موسیقی پاپ روزهای پایانی آذر ماه بعد از مدت‌ها دوری از اجراهای زنده کنسرت-نمایش "ملت عشق" را در برج میلاد روی صحنه می‌برد. این برنامه به کارگردانی "محمد حاتمی" بازیگر و کارگردان سینما است.

همچنین نویسندگی پروژه هم بر عهده "حسن علیشیری، سعید کریمی و میثم یوسفی" است. قرار است ارکستر "روزبه نعمت‌اللهی" به رهبری "نیما غفاری" اجرای موسیقی "ملت عشق" را بر عهده داشته باشند.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در این اثر موسیقایی-نمایشی که طبق گفته دست‌اندرکارانش با شکل و شمایلی متفاوت روی صحنه خواهد رفت علاوه‌بر حضور "روزبه نعمت‌اللهی" به‌عنوان خواننده و بازیگر "کامران تفتی، نسیم ادبی و نیکی مظفری" نیز به عنوان بازیگران کنسرت نمایش "ملت عشق" حضور دارند.

"روزبه نعمت‌اللهی" در حالی قرار است کنسرت-نمایش "ملت عشق" را روی صحنه ببرد که پیش‌تولید این پروژه از یک سال قبل آغاز شده است.

این برنامه روایتی از دیدار شمس و مولاناست که قرار است برخی از عواید برنامه صرف حمایت از برنامه کشوری یونیسف برای کودکان آسیب پذیر ایران شود.

این کنسرت نمایش ساعت ۲۱:۳۰ روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با قیمت بلیت ۵۰ تا ۲۲۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود.

"روزبه نعمت‌اللهی" تاکنون آلبوم‌های چون "سرزمین مادری"، "هفته عاشقی"، "داروگ" و "عمو ۳۰زنجیرباف" را منتشر کرده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها