{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

گرشا رضایی خواننده سریال «اپیدمی» شد

گرشا رضایی خواننده سریال «اپیدمی» شد
کدخبر : 9463

گرشا رضایی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی سریال اپیدمی معرفی شد.

به گزارش هنر ام‌روز، گرشا رضایی خواننده و آهنگ ساز محبوب می باشد که تسلط بسیار برای نواختن اکثر سازهای موسیقی دارد .گرشا رضایی مدتی به تدریس موسیقی مشغول بوده و اکنون از خواننده های حرفه ای می باشد. گرشا رضایی در ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ متولد شده است و اصالتا” لر میباشد.

مجموعه تلویزیونی « اپیدمی » به تهیه‌کنندگی سعید کمانی، به روایت بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیرو‌های جهادی برای مقابله با این بیماری می‌پردازد.

این سریال از دوشنبه این هفته روی  آنتن شبکه سه می رود. گرشا رضایی خواننده  پاپ ، تیتراژ پایانی سریال اپیدمی را می خواند.

«اپیدمی» در سه فصل تولید می‌شود که فصل اول را سید سجاد حسینی، فصل دوم محمد صادق بکتاشیان و فصل سوم را محمد علیزاده  کارگردانی می‌کند.

گرشا رضایی خواننده سریال «اپیدمی» شد

بیوگرافی کامل گرشا رضایی

 

بیوگرافی کامل آهنگساز و خواننده گرشا رضایی

نام: گرشا

نام خانوادگی: رضایی

تاریخ تولد: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۳

محل تولد: لرستان

وضعیت تاهل: مجرد

سبک : پاپ

سازها: گیتار ، پیانو ، کمانچه ، بربط و سه تار

سالهای فعالیت: از سال ۹۲ تا کنون

زندگینامه گرشا رضایی

گرشا رضایی خواننده و آهنگ ساز محبوب می باشد که تسلط بسیار برای نواختن اکثر سازهای موسیقی دارد و مدتی به تدریس موسیقی مشغول بوده و اکنون از خواننده های حرفه ای می باشد. وی در ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ متولد شده است و اصالتا” لر میباشد.

گرشا رضایی چگونه وارد عرصه خوانندگی شد؟

در این مورد که او چگونه حوزه خوانندگی شده گفته است که علاقه ام به موسیقی و ساز بر می گردد به دوران کودکی ام. وی گفته است که صدای خوب و آواز خواندن در خانواده مادری من ارثی است و این ارث به من هم رسیده است. او گفته است از سن ۶ – ۷ سالگی من آواز می خواندم اما نه به صورت جدی! بعد از گذشت ۵ الی ۶ سال حدودا ۱۳ ساله بودم که علاقه بیشتری به خوانندن نشان دادم و رسما” خوانندگی را شروع کردم.

شروع حرفه ای خوانندگی

ظاهرا وارد عرصه خوانندگی شدن برای گرشا رضایی با ماجراهایی همراه بوده است با این حال که علاقه زیادی خوانندگی داره اما “به گفته خودش یه تصویرهایی از بیرون داره که گاهی حال آدمو بد میکنه ، افرادی که درگیر تبلیغات هستن، این مسئله برای موزیسین خسته کننده است و جنبه خوبی نداره.”

اما ماجرای شروع خوانندگی گرشا به اینجا میرسه که یک روز از یک دفتر سینمایی پیشنهاد یه کار تیتراژ داده میشه، تیتراژ سریال دولت مخفی در سال ۱۳۹۲ که به نظر خودش هم کار بسیار دلچسبی به  شمار می رفت و همان کار هم باعث شد تا به خوانندگی رو بیاورد.

از این رو گرشا در اولین تجربه حرفه ای وقتی ۲۹ ساله بود توانست این تیراژ را بخوبی اجرا کنه، که نقش زیادی در شناخته شدنش داشت.

تیتراژ برنامه لوتوس شبکه سلامت هم یکی از آثار زیبای او میباشد که مورد استقبال قرار گرفت.

وضعیت ازدواج

در مورد وضعیت تاهل این خواننده موفق کشورمان باید بدانید که او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. برخی سایت ها و منابع خبری نامعتبر در مورد گرشا رضایی و همسرش عکس هایی را منتشر می کنند که بنا به وضعیت تجرد او این اخبار و عکس ها از همسر گرشا رضایی شایعه به شمار می روند، و خودش بارها این موضوع را تکذیب کرده است.

گرشا رضایی و نواختن سازهای مختلف از گیتار تا کمانچه

این خوانند پر طرفدار کشورمان در مورد این که چگونه به سمت نواختن رفته است، عنوان کرده است که از زمان ۱۳ سالگی رفتن به کلاس و زدن سازهای گیتار در سبک های کلاسیک  و فلامنکو  را شروع کردم، بعد هم به نواختن ساز گیتار الکترونیک به سبک راک علاقه مند شدم که این علاقه باعث شد تا این ساز تبدیل به ساز تخصصی من شود. او اضافه کرده است که سازهای دیگری چون پیانو، کمانچه، بربط و سه تار هم می نوازم. اما ساز تخصصی ام گیتار الکترونیک می باشد.

وی فعالیت حرفه ای خود را با آهنگسازی و نوازندگی، رهبر ارکستر و صدا برداری ادامه داد و در مقطعی از زمان هم موسیقی را به شکل تخصصی تدریس کرده است.

گرشا رضایی خواننده سریال «اپیدمی» شد

حضور فعال در شبکه های اجتماعی

گرشا رضایی در اینستاگرام دارای یک پیجی به آدرس garsharezaei است که شما هم اگر طرفدار او هستید می توانید به این آیدی در اینستا مراجعه کرده و اطلاعات، اخبار و عکس های جدید در مورد او را دنبال کنید.

نکته جالب پیج اینستاگرام گرشا رضایی اینه که به صورت فوق العاده ای طرفداران و فالورهای پیج در حال افزایش هستن به طوری که همین الان که این مطلب رو مینویسم به عدد یک میلیون دنبال کننده رسیده و این میتونه نشانگر میزان محبوبیت وی در بین جوانان و مردم باشه و قطعا ارائه ی موزیک های زیبایی چون مو مشکی ، دریا نمیرم و مجرم نقش بسزایی داشته اند.

اولین کنسرت

این خواننده خوش صدا در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۸ اولین کنسرت رسمی خود را در سالن نمایشگاه بین المللی برج میلاد برگزار کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.چهره ها های شناخته شده ای چون آرون افشار، بهرنگ علوی، امیر خوشنام و علیرضا نیکبخت واحدی از مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

ترانه شناسی

این خواننده محبوب نسل جوان از زمانی که با به عرصه موسیقی گذاشته به طور مستمر آهنگ ها و ریمیکس های مختلفی را منتشر کرده است. ما نیز به جهت آشنایی بیشتر شما کاربران عزیز لیستی از تمام آثار وی تهیه کرده ایم که در ادامه مطلب مینوانید بخوانید.

تک آهنگ ها

آخر دنیا

مو مشکی

دلم هوس کرده

دریا نمیرم

دوست دارم

دنیامی

مجرم

زنجیر

دولت مخفی

دلم گرفته ای رفیق

تنهایی

عکسای آخر

عشق بی آزارم

یار باش

دلت نخواد

حالمون خوبه

دیوونه ی دیوونه

حقمه

عشقم

تابستون

فقط تویی

طبیب

نرو

تصاویر گرشا رضایی

گرشا رضایی خواننده سریال «اپیدمی» شد

عکس گرشا رضایی

گرشا رضایی خواننده سریال «اپیدمی» شد

تصاویر گرشا رضایی

گرشا رضایی خواننده سریال «اپیدمی» شد

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها