{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مجری سلبریتی می‌تواند مخاطب اضافه کند اما لزوما اجرا درست نیست

مجری سلبریتی می‌تواند مخاطب اضافه کند اما لزوما اجرا درست نیست
کدخبر : 10411

تهیه‌کننده «اعجوبه‌ها» با ارائه اظهارنظری درباره مجری سلبریتی‌ها، بر این باور است: مجری سلبریتی‌ می‌تواند تا حدودی به میزان مخاطب اضافه کند اما لزوما آن اجرا، اجرای درستی نیست.

به گزارش هنر ام‌روز، نشست خبری برنامه تلویزیونی «اعجوبه‌ها» در ساختمان اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما با حضور سیدمهدی حسینی تهیه‌کننده، حامد سلطانی مجری، امیر جوادزاده سرپرست گروه کارگردانی، مصطفی صادق محمدی سردبیر و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما برگزار شد.

تاکنون دو فصل از برنامه «اعجوبه‌ها» روی آنتن رفته و حسینی که تهیه‌کنندگی فصل سوم که هم اکنون در حال پخش است را بر عهده داشته، درباره ساخت «اعجوبه‌ها» گفت: فصل جدید حدود سه ماه است در حال پخش است و از آن استقبال خوبی شده است. در فصل قبل بیشتر بچه‌هایی که قابلیت‌های خاصی داشتد شرکت می‌کردند اما الان همه بچه‌ها می‌توانند شرکت کنند. تلاش ما نشان دادن موقعیت‌های مختلف بچه‌ها از ارتباط با والدین تا تحرک و هیجانشان است.

حسینی که همراه با عوامل برنامه پیش از نشست به تماس‌های مردمی پاسخ داده بود، در این زمینه گفت: بخش زیادی از تماس‌ها مبنی بر این بود که ما چطور می‌توانیم در برنامه شرکت کنیم. تعداد زیادی فیلم ارسال کردند که در برنامه شرکت کنند.

حسینی درباره اینکه چرا فصل اول و دوم این برنامه توسط مهران غفوریان و نادر سلیمانی که بازیگر و شناخته‌شده هستند اجرا شد و فصل سوم به مجری کمترشناخته‌ای سپرده شد؟ گفت: من در فصل قبل تهیه‌کننده نبودم اما از آنجا که برنامه به من سپرده شد، نکات و نقدهایی به آن داشتم. به این قائل هستم مجری سلبریتی می‌تواند تا حدودی به میزان مخاطب اضافه کند اما لزوما آن اجرا، اجرای درستی نیست. مجری‌های سلبریتی برخی چیزها را در شأن خودشان نمی‌دادند و خیلی‌ از آنها پدر نشده‌اند. آقای سلطانی دو بچه در همین بازه سنی دارند و من فکر می‌کردم با حضورشان برنامه بهتر می‌شود. ایشان با میل زیاد با بچه‌ها بازی می‌کنند که ممکن است خیلی‌ها بگویند نکند این کار در شأن من نباشد.

جوادزاده، کارگردان تلویزیونی «اعجوبه‌ها» عنوان کرد: ۱۷۰۰ نفر فیلمشان دیده شده و در صف تست هستند. باید فیلم یک دقیقه‌ای ارسال کنند و بعد تست حضوری داریم برای اینکه ببینیم توانایی‌هایی که لازم است را دارند یا خیر. بحث این نیست که اگر کسی توانایی ندارد شرکت نکند فقط برای اینکه اگر در مسابقه خودشان را با بقیه هم سن و سالانشان مقایسه کنند، دچار مشکل نشوند.

او افزود: وقتی برنامه را طراحی می‌کردیم، دو ـ سه بار طرح را تا انتها می‌رفتیم و بعد با نظر کارشناسان بررسی می‌کردیم. اگر می‌دیدیم کوچکترین اتفاق آزاردهنده‌ای برای بچه‌ها وجود دارد آن بخش را حدف و از اول طراحی می‌کردیم.

جوادزاده درباره ساختار برنامه «اعجوبه‌ها» افزود: تمام صحبت ما به بچه‌ها و خانواده‌ها این است که قرار است روز شادی داشته باشید. برای طراحی تست‌ها از کارشناسان استفاده کردیم. بچه‌هایی که هم گروه می‌شوند هم‌قد و هم‌وزن و هم‌سن هستند که هیچ برتری نسبت به یکدیگر نداشته باشند و از بودن کنار یکدیگر لذت ببرند. در تست، شبیه‌سازی آنچه در استودیو است را با بچه‌ها کار می‌کنیم تا شاهد این اتفاق نباشیم که بچه‌ای جلوی دوربین از پس کار برنیاید.

او در بخشی از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: از همه نقاط کشور تماس داریم که درخواست شرکت در برنامه را دارند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها