{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

لطف جنجالی محمود احمدی‌ نژاد به مهران مدیری

لطف جنجالی محمود احمدی‌ نژاد به مهران مدیری
کدخبر : 11078

ادعای تازه محمود احمدی‌نژاد حسابی خبر ساز شده است. چند روز پس از آنکه رئیس جمهور اسبق در ویدئویی از علاقه اش به بهروز وثوقی و فردین گفت ،اکنون از لطف بزرگش به مهران مدیری پرده برداشته است.

به گزارش هنر ام‌روز، احمدی نژاد خاطره‌ای از از چگونگی پخش سریال قهوه تلخ را بیان کرد.

محمود احمدی‌نژاد گفت: سریال قهوه تلخ آقای مدیری خاطرتان هست؟ ایشان به من پیغام داد که ما یک سریالی ساختیم که همه زندگی مان را روی آن گذاشتیم ولی اجازه پخش نمی دهند. من سوال کردم، گفتند این اصلا چیز خوبی نیست. گفتم چرا خوب نیست؟ گفت دارد دوران دولت شما را به نقد می کشد. من اصلا این سریال را ندیده بودم و بعدا دیدم.

این سریال می گوید آن ۵ سالی که شما رئیس جمهور بودید، این یک دوره خرابی در تاریخ بوده است! گفتم پس حتما اجازه بدهید پخش شود زیرا زندگی اش را گذاشته است. گفتند اینقدر درآمد کسب می کند. گفتم دیگر چه بهتر، اجازه بدهید ۴ تا فیلمساز داشته باشیم که یک پول حسابی داشته باشند تا کار فیلمسازی را توسعه بدهند و فیلم و سریال بسازند، ده تا از اینها داشته باشیم نه اینکه کسانی باشند که دائما بخواهند از این بانک وام بگیرند و آویزان این نهاد و آن نهاد بشوند. اجازه بدهید قدری آزاد باشند و بسازند که بعد هم آزاد و پخش شد.

منبع: ایران آرت

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها