{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مشکل امیر مهدی ژوله بود؟!

مشکل امیر مهدی ژوله بود؟!
کدخبر : 11387

علی بحرینی نوشت: اوایل بهمن سال هزار و چهارصد؛پژمان جمشیدی چهل و چهار ساله به استودیوی برنامه "خندوانه" رفته تا در غیاب امیرمهدی ژوله که به ویروس کرونا مبتلا شده، یکی از داوران مسابقه "خنداننده‌شو" باشد.

به گزارش هنر ام‌روز، علی بحرینی: پژمان جمشیدی تمام ِ خودش را، نمکش را و فرصت دیده‌شدنش را خرج "خندوانه" می‌کند و از این بابت، اصلاً هم نگران نیست! پژمان قطعاً می‌داند که یکی از پرمخاطب‌ترین، پرکارترین و گرانقیمت‌ترین بازیگران حال حاضر سینمای ماست و حتماً آگاه است که تا چند روز دیگر با نمایش دو فیلمش در جشنواره فجر، شانس‌ زیادی برای دریافت سیمرغ بلورین دارد! اما مشتاق است که باشد؛ که به درد بخورد؛ که به کار بیاید، که دوستان برنامه‌سازش در "خندوانه" و شرکت‌کننده‌ها و تماشاگران "خنداننده‌شو" از بودن او خوشحال بشوند.

پژمان هنوز ذوق و شوق کودکانه‌ای دارد که باعث می‌شود نسبت به استندآپ‌های این برنامه، واکنش نشان بدهد و خودش را درگیر هیجانی کند که معمولاً بازیگرانی با موقعیت او، از آن گریزان هستند.

رفتار و گفتاری که حدود یک دقیقه‌اش را در ویدئو می‌بینید، "بازی" نیست. پژمان سال‌هاست بده و بستان می‌کند؛ دل به دریا می‌زند، انرژی خوب می‌دهد و چند برابر همان انرژی را از کائنات تحویل می‌گیرد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها