{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

برنامه ای با مرور خاطرات ۳ «منوچهر» بزرگ صدا!

برنامه ای با مرور خاطرات ۳ «منوچهر» بزرگ صدا!
کدخبر : 7853

منوچهر والی‌زاده با حضور در برنامه «پرنیان صدا»، خاطرات گذشته را مرور خوهد کرد. همچنین در این برنامه قطعه ای ریتمیک و نوستالژیک با صدای منوچهر نوذری و منوچهر آذری پخش خواهد شد.

به گزارش هنر ام‌روز، تهیه کننده برنامه تلویزیون «پرنیان صدا» ـ گفت: منوچهر والی‌زاده هنرمند توانای کشور مهمان این هفته برنامه «پرنیان صدا» است که خاطرات گذشته را با حضور ایشان مرور می‌کنیم.

وی ادامه داد: به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر رحمت محمد مصطفی (ص) برنامه‌هایی از جمله «بحر طویل میلادی» امیرحسین مدرس، دکلمه مهدی سهیلی شاعر قدیمی، آواز محمد گلریز و نمایشنامه ترسیم میلاد حضرت محمد با بازی خانم‌ها «مهین دیهیم» و «توران مهرزاد» با صدا و تصویر این هنرمندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

توکل افزود: از دیگر بخش‌های قسمت سوم مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» پخش آرشیو قدیمی و قطعه ریتمیک «صرفه جویی آب» با اجرای «منوچهر نوذری»، «منوچهر آذری» و مهدی کاشانیان خواهد بود و همچنین خاطرات جشن تبسم به تصویر کشیده می‌شود.

وی گفت: در این قسمت همچنین چند لطیفه انتخابی از رادیو داریم که با اجرای مرتضی احمدی، غلامحسن بهمن یار، عزت‌الله مقبلی و علی تابش به نمایش درمی‌آید. 

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» همچنین یادآور شد: مسابقه شماره ۳ «صدای ماندگار» نیز برگزار و برنده‌های هفته قبل معرفی خواهند شد.

مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها