{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اختلاف میان خانواده ها و فرزندان در «هزار راه نرفته»

اختلاف میان خانواده ها و فرزندان در «هزار راه نرفته»
کدخبر : 9474

برنامه "هزار راه نرفته" به مهارت های زندگی و نقش آن در پایداری و استحکام خانواده و همچنین مشکلات خانواده های اختلاف دار می پردازد.

به گزارش هنر ام‌روز، برنامه «هزار راه نرفته» با محوریت مهارت‌های زندگی در سه هفته پیش رو، به موضوعاتی همچون مهارت در گفت‌وگو و مهارت‌های ارتباطی و مذاکراتی می‌پردازد و در این راستا نقش عدم مهارت در خانواده‌های اختلاف‌دار، بررسی تاثیر مهارت‌های ارتباطی در خانواده‌های موفق، ساده‌انگاری و عدم استفاده از تبحرِ مذاکره در بخش راز و ... را مورد بررسی قرار خواهد داد.

همچنین معیارهای انتخاب همسر و رابطه والدین و فرزند نیز از دیگر بخش‌های مورد توجه این برنامه است که با محوریت این موضوع پخش خواهد شد.

فصل جدید «هزار راه نرفته» همچون فصل‌های پیشین به تحکیم خانواده می‌پردازد. اهمیت تشکیل خانواده، روابط مناسب بین افراد خانواده، مسیرهایی برای ادامه زندگی مشترک و حل چالش‌های فراروی خانواده‌ها و .. از جمله محورهای این برنامه روانشناسانه هستند.

بخش‌های مختلف این برنامه عبارتند از: پرداختن به سوالات مهم برای جوانان در شرف ازدواج، بیان چالش‌ها توسط افراد و ارائه راه حل توسط  کارشناسان، بخش خانواده موفق و سازگار، خانواده‌های در آستانه جدایی، «ایفای نقش» که مشکلات در یک بخش نمایشی ارائه می‌شود و مشاور به صورت مستقیم راهکار ارائه می‌دهد و در بخش «راز» هم که موضوعات مبتلا به خانواده‌ها به صورت نامه خوانده شده و توسط کارشناس تحلیل می‌شود.

فرشته موتابی، آسیه اناری، شهریار شهیدی، محمد علی مظاهری، منصوره سادات صادقی، رضا رستمی، پرویز آزاد فلاح، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن سعیدی، جمال شمس و ... از جمله کارشناسان و مشاوران این برنامه اند.

به گزارش ایسنا، برنامه «هزار راه نرفته» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که به تهیه‌کنندگی ناهید سادات‌ شریفی و کارگردانی علیرضا برزگر دانایی تهیه می شود. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها