{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

از رضا عطاران تا سارا بهرامی ، هومن برق نورد و برزو ارجمند در لس آنجلس

از رضا عطاران تا سارا بهرامی ، هومن برق نورد و برزو ارجمند در لس آنجلس
کدخبر : 9483

خبرهای تازه از چهره های هنری بخوانید:

به گزارش هنر ام‌روز، فضای مجازی هنرمندان، علی‌الخصوص کارگردان‌ها و بازیگران سینما، به آثار جدیدشان اختصاص پیدا کرده و چند کارگردان‌ هم از وضعیت پروانه نمایش فیلم‌هاشان نوشته‌اند. محمدرضا سرشار هم عکسی از دیدار با وزیر فرهنگ منتشر کرده و استاد شفیعی‌کدکنی تولد ژاله آموزگار یکی از استادان برجسته دانشگاه تهران را تبریگ گفته است.

حسین ‌‌ریگی کارگردان فیلم سینمایی «لیپار» ضمن انتشار عکسی در اینستاگرام خود در توضیح این خبر نوشت: «فیلم لیپار اولین فیلمی است که با نگاهی تازه به چهره اصلی زیست‌بوم استان سیستان و بلوچستان پرداخته و در آن مهران‌احمدی، هومن برق‌نورد و بهناز‌جعفری بازی کرده‌اند. فیلم لیپار موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی و دستاورد هنری(بهترین موسیقی) سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان شد.
روح‌الله حجازی هم با انتشار عکسی از رضا عطاران در اینستاگرامش از فیلم جدیدش «روشن» نوشت و توضیح داد که فیلم منتظر دریافت پروانه نمایش است. حجازی در توضیح فیلم نوشته: «فیلم سینمایی «روشن» به نویسندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و روح‌الله حجازی که نخستین بار در سی و نهمین جشنواره فجر به نمایش درآمد، پس از نزدیک به یک سال همچنان در انتظار دریافت پروانه نمایش برای اکران عمومی است. «روشن» در جشنواره فجر با استقبال بسیار خوب مخاطبان و منتقدان رو‌به‌رو شد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد. رضا عطاران، سارا بهرامی و سیامک انصاری بازیگران اصلی فیلم هستند»


احسان کرمی هم در اینستاگرام خودش گزارشی تصویری از اجراى دوم دسامبر نمایش پازل در شهر لس آنجلس منتشر کرده و نوشته: «شبى که در ذهنمون براى همیشه باقى ماند…این همه مهر و انرژى خوب و تشویق به جانمون نشست و انگیزه مضاعف داد…از همه نازنینانى که لطفشون شامل حالمون شد تا روى صحنه بریم و از تماشاگران عزیزمون ممنونیم. نمایش پازل، کارى مشترک از برزو ارجمند و احسان کرمى است که ٢، ٣، ٤، ٥ دسامبر ساعت ٨ شب لس آنجلس در سالن اودیسه روی صحنه می‌رود.»

نوید محمودی کارگردان هم از حضور پدرام شریفی در فیلم جدیدش «کابل پلاک ۱۰» خبر داده و نوشته: پدرام شریفی با فیلم «کابل پلاک ۱۰» در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. شریفی از دیگر بازیگران فیلم سینمایی«کابل پلاک ۱۰» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی نوید محمودی است و پیش از این الناز شاکردوست به‌عنوان بازیگر نقش اول زن این فیلم معرفی شده بود. فیلمبرداری فیلم به پایان رسیده و سازندگان فیلم تلاش دارند با انجام مراحل فنی فیلم را برای نمایش در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده کنند.»

محمدرضـــا سرشــــــار نویسنده هم عکسی از دیدار اعضای انجمن قلم ایران با دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم منتشر کرد.او در توضیح عکس نوشت: در این عکس از راست به چپ: دکتر احمدوند (معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، پدرام پاک‌آیین، محسن پرویز، محسن مؤمنی‌شریف، دکتر اسماعیلی، محمدرضا سرشار، راضیه تجار، علی‌رضا مختارپور (مدیرعامل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور) 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها