{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اعلام نام برنده جایزه ادبی گنکور از پنجره یک رستوران

اعلام نام برنده جایزه ادبی گنکور از پنجره یک رستوران
کدخبر : 2074
خبرنگار:

آکادمی گنکور، امسال برای احترام به رعایت فاصله ‌گذاری اجتماعی نام برنده گنکور ۲۰۲۰ را از بالکن رستوران دورانت در پاریس معرفی خواهد کرد.

هنرام‌روز: برخلاف ادوار گذشته هیچ جمعیتی در رستوران دورانت در پاریس که طبق روال هر سال اعضای هیئت داوری جایزه گنکور برای اعلام نام برنده دور هم جمع می‌شدند، جمع نخواهد شد و آکادمی گنکور برنده گنکور را از پنجره رستوران معروف پاریسی معرفی خواهد کرد.

فرانسوا روسینو، نماینده عمومی این جایزه روز قبل به لیورابدو گفت: این تصمیم به منظور احترام به حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی گرفته شده. یک سیستم صوتی برای پوشش فضای رسانه‌ای خارج از رستوران نصب خواهد شد و عکاسان و خبرنگاران و اهالی رسانه می‌توانند از مقابل پنجره رستوران به صورت زنده اخبار لحظه به لحظه این جایزه را دنبال کنند.

اعضای آکادمی گنکور برای حفظ تمام پروتکل‌های بهداشتی، ناهار پیش از معرفی برنده گنکور را در سالن دیگری که از سالن گنکور بزرگ‌تر است میل خواهند کرد.

اولین دوره جایزه گنکور در سال ۱۹۰۳ از سوی ژول و ادمون گنکور راه‌اندازی شد. گرچه برنده این جایزه تنها مبلغ ۱۰ یورو دریافت می‌کند، اما جایزه غیر رسمی "گنکور" که فروش بالای رمان برنده را برای نویسنده‌اش به ارمغان می‌آورد، بسیار باارزش‌تر  و با اهمیت‌تر از جایزه اصلی است. 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها