{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

معرفی پنج فیلم درباره‌ی «شب سال نو»

معرفی پنج فیلم درباره‌ی «شب سال نو»
کدخبر : 16561

هر ساله تعطیلات کریسمس از بیست و پنجم دسامبر (زادروز عیسی مسیح) شروع و تا ششم ژانویه‌ی سال بعد ادامه دارد. معرفی فیلم‌ با موضوع کریسمس کار چندان سختی نیست، به دلیل اینکه آثار زیادی برای تماشا در تعطیلات عید سال نو میلادی ساخته شده اند. در ادامه بهترین فیلم های کریسمس را به شما معرفی می کنیم. 

«تنها در خانه- 1990»

فیلم «تنها در خانه» (Home Alone) بدترین کابوس های والدین در دوران تعطیلات سال نو را به تصویر می‌کشد. چیزی که در ابتدا برای کوین مک آلیستر مطرود به یک رویا شبیه است، با جا ماندن از ماشین خانوادگی که قرار است به تعطیلات سال نو برود به یک مبارزه خوفناک برای زنده ماندن علیه دو سارق نگون بخت تبدیل می شود. این فیلم که در زمان اکران خود در سال ۱۹۹۰ به یک فیلم محبوب و پرفروش تبدیل شد و تا به امروز نیز از محبوبیت آن کاسته نشده، از آن دسته فیلم های مربوط به دوران جشن کریسمس است که نمی توان آن را نادیده گرفت زیرا هر ساله به صورت روتین از شبکه ها و سرویس های مختلفی به نمایش در می آید. دیدن اینکه شخصیت های جو پشی و دانیل استرن به روش های مختلف و با تله هایی شکنجه میشوند که کوین از وسایل بازی و هر چیزی که در دسترسش باشد می سازد برای همگان جذاب است اگر چه گاهی بعضی از سکانس های آن شبیه پیش درآمدی بر فرانچایز «اره» (Saw) است.

 

فیلم خارجی

«عاشق کریسمس-2016» 

کلیر یک اسکیت باز نمایشی است و بر کارش تمرکز کرده است. مربی اش به او اجازه اشتباه نمی دهد و حتی در پایان کریسمس هنوز در مرکز درمانی غرب کاناداست تا از جراحتی که می توانست به حرفه اش پایان دهد، خلاص شود. در آنجا با لوک، یک بازیکن اسبق هاکی و پدر مجرد آشنا می شود. گرچه دیدار اول شان خوب پیش نمی رود اما به زودی به شباهت هایشان پی برده و رابطه ای را ایجاد می کنند که دیدگاه هردویشان به زندگی را تغییر می دهد.

 

فیلم خارجی

 

«خانواده استون-2005»

فیلم سینمایی«خانواده استون (The Family Stone)» درباره خانواده نابسامانی است که هیچ اتفاق خوشایندی در میان اعضای آن رخ نمی‌دهد. نقش‌های اصلی این کمدی جذاب را گروهی از ستارگان سینما شامل سارا جسیکا پارکر، لوک ویلسون و دایان کیتون ایفا می‌کنند و یکی از بهترین فیلم‌های کریسمسی تاریخ سینمای دنیا است.

 

فیلم خارجی

«داستان کریسمس-1983»

«داستان کریسمس» (A Christmas Story) یک فیلم تلویزیونی است که همواره در ایام کریسمس از شبکه های مختلف پخش می شود که فیلمی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای ایام تعطیلات سال نو به شمار می آید. رالف پارکر مرد میانسالی است که داستان هایی از ایام کودکی خود در یکی از عیدهای سال نو را روایت می کند. وی در آن زمان تنها ۹ سال سن داشته و پدرش با یک هدیه بسیار دوست داشتنی او را شگفت زده می کند.اگر چه داستان فیلم با مورد اذیت و آزار قرار گرفتن رالف در مدرسه آغاز می شود و به هدیه مورد علاقه او در روز عید کریسمس کشیده می شود اما نمای کلی خانواده رالف که در فیلم به تصویر کشیده می شود آن چیزی است که باعث جذابیت و محبوبیت این فیلم شده است. خانواده رالف ثروتمند نبوده و زندگی و روابط بی نقصی نیز ندارند اما در کنار هم هستند و همین اتحاد و رابطه گرم بین آنهاست که به جادوی فیلم تبدیل می‌شود.

فیلم خارجی

 

«صادرات کمیاب : یک داستان کریسمسی-2010»

شاید این فیلم همانند فیلم های دیگر این فهرست امیدوارانه نباشد، اما برای تنوع خوب است. در شهری در فنلاند شمالی اتفاقات عجیب در حال وقوع است. تعداد کودکان ناپدیده شده رفته رفته افزایش یافته و موجودی که حیوان نیست گوزن های شمالی را می کشد. پس از اینکه یک پروژه به یک غار باستانی ختم می شود، به نظر می رسد که به قبر بابانوئل راه یافته اند. اما مشخص می شود این موجود آن بابانوئلی که مردم فرا رسیدن اش را جشن می گیرند نیست و یک موجود شیطانی است.

فیلم خارجی

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها