{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نمایشگاه‌های ون‌گوگ باز‌می‌گردند

نمایشگاه‌های ون‌گوگ باز‌می‌گردند
کدخبر : 2080
خبرنگار:

تاریخ برگزاری نمایشگاه‌ها به طور معمول یک سال قبل از برگزاری اعلام می‌شوند، اما ما با جستجوی بیشتر، خیلی جلوتر را نگاه می‌کنیم. درست تا اوایل سال ۲۰۲۴ که تا آن زمان ویروس کرونا از بین رفته است. با وجود چالش‌های فعلی، سه نمایشگاه در پاییز امسال افتتاح می‌شود. «ون‌گوگ شدن» در تاریخ ۵ سپتامبر در موزه هنری Didrichsen در هلسینکی افتتاح شد و تا ۳۱ ژانویه ادامه دارد.

4BDA508C-F221-4411-AC6C-79A133526357

اثری از ون‌گوگ در موزه درنتس

هنرام‌روز: «وینسنت دوست داشتنی شما: بهترین نامه‌های ون گوگ» از ۹ اکتبر تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۱ در موزه «ون گوگ» آمستردام برگزار می‌شود. 

 اما بیایید نگاهی به سال ۲۰۲۱ و بعد از آن بیندازیم:

ون گوگ و باغ‌های زیتون: باید نکته برجسته سال آینده باشد. این نمایشگاه در موزه ون گوگ (۲۵ ژوئن ۲۰۲۱_ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود، سپس به موزه هنر دالاس می‌رود (۱۷ اکتبر ۲۰۲۱-۶ فوریه ۲۰۲۲). 

بر اساس تحقیقات جدید، این نمایشگاه ۱۵ نقاشی از درختان زیتون است که ون‌گوگ زمانی که خارج از سنت رمی بوده، کشیده است.

از چشم ون گوگ: ون گوگ و آثار او قرار بود امسال نمایش داده شوند، اما شیوع ویروس کرونا مانع آن شد. اکنون در موزه هنر کلمبوس در اوهایو (۲۱ نوامبر ۲۰۲۱-۶ فوریه ۲۰۲) برگزار می‌شود و سپس به موزه هنر سانتا باربارا در کالیفرنیا (۲۷ فوریه-۲۲ مه ۲۰۲۲) می‌رود. پانزده نقاشی از ون گوگ با ۱۰۰ اثر از هنرمندان تحسین شده توسط ون‌گوگ در این نماشگاه نشان داده خواهندشد و به ما بینشی بصری در مورد سلیقه تکامل یافته او می‌دهد.

ون گوگ در آمریکا نمایشگاه دیگری خواهد داشت.  این نمایشگاه  چگونگی کشف این هنرمند توسط ایالات متحده را بیان می‌کند و زمینه جدیدی را برای این موضوع که قبلاً کمتر مورد تحقیق قرار گرفته است، ایجاد می‌کند. «دیترویت» مناسب‌ترین مکان برای این نمایشگاه است، زیرا موزه آن در اوایل سال ۱۹۲۲ یک پرتره مهم از ون‌کوگ را خریداری کرد. 

ون گوگ در درنته نیز نمایشگاهی خواهد داشت که به اقامت سه ماهه این هنرمند در پاییز ۱۸۸۳ در شمال هلند می‌پردازد.  این رویداد در موزه درنتس  (۱۱ سپتامبر ۲۰۲۳ تا ۷ ژانویه ۲۰۲۴) برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها