{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

در نشست امروز موزه هنرهای معاصر تهران چه گذشت؟

در نشست امروز موزه هنرهای معاصر تهران چه گذشت؟
کدخبر : 2395

گزیده‌ای از انچه در این نشست خبری گفته شد را ادامه می‌خوانید. این گزارش در حال تکمیل شدن است با ما همراه باشید. نشست خبری گزارش مرمت و معرفی هویت بصری موزه ۸ دی ماه ۹۹ و ساعت ۱۰:۳۰ با حضور زهرا نوروزی (رییس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، هادی مظفری (مدیر اداره کل هنرهای تجسمی)، احسان اقایی (رییس موزه هنرهای معاصر تهران) و رضا عابدینی ( طراح گرافیک) برگزار شد.

هنرام‌روز: هادی مظفری، مدیر اداره کل هنرهای تجسمی در نشست خبری موزه هنرهای معاصر تهران از افتتاح مجدد موزه هنرهای معاصر تا پیش از پایان دی ماه خبر داد. او دلیل تاخیر در افتتاح را اهمیت موزه و گنجینه‌اش اعلام کرد.

او همچنین در این نشست اعلام کرد ۲۴ ساعت پیش از افتتاح موزه هنرهای معاصر تهران اطلاعات و امار دقیق آثار متعلق به موزه بر سامانه و در دسترس قرار خواهد گرفت.

حاضران این نشست در پاسخ سوال خبرنگاران درباره سیستم اطفا حریق موزه چنین جواب دادند:

سیستم اطفا حریق هوشمند بعدا در موزه راه اندازی خواهد شد و در حال حاضر سیستم قبلی در ان فعال است.

رضا عابدینی که به گفته احسان اقایی رییس موزه ‌هنرهای معاصر تهران یکی از ۱۰ گرافیست برتر و زنده جهان است، طراحی هویت بصری جدید و منسجم برای موزه به عهده‌داشته است. 

احسان اقایی در این نشست از کارکرد هویت بصری برای ارتباط با موزه‌های جهان سخن گفت. 

او در این باره گفت تا پیش از مجموعه‌ طراحی‌هایی برای لوگو، سر برگ و دیگر عناصر بصری موزه صورت گرفته که برخی از ان‌ها به تنهایی اثار گرافیکی درخشانی بودند اما انسجام و هماهنگی بین ان‌ها وجود نداشت. طراحی جدید هم کارکرد درونی و هم کارکرد بیرونی دارد. او همچنین افزود برای تاثیر گذاری بیشتر موزه در بخش بین الملل باید استاندارمان را بالا ببریم. او همچنین از طراحی هویت صوتی برای ویدیوهای موزه خبر داد.

احسان اقایی درباره روند طراحی هویت بصری گفت: این طراحی جدید همزمان با مرمت موزه و در شرایطی سخت انجام شد. 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها