{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

به دستشویی رفتن مردم هم کار دارید! / اعتراض شدید پرویز پرستویی به وضع مردم و نمک پاشی مداوم سخنرانان!

به دستشویی رفتن مردم هم کار دارید! / اعتراض شدید پرویز پرستویی به وضع مردم و نمک پاشی مداوم سخنرانان!
کدخبر : 10777

پرویز پرستویی: به جای این‌که راه چاره‌ای برای نجات مردم از گرسنگی، فقر و تنگدستی پیدا کنید به آن‌ها می‌گویید غذا نخورید؟! و دستشویی نروید؟!! یک وعده غذا بخورید؟!

به گزارش هنر ام‌روز، انتخاب نوشت: پرویز پرستویی، بازیگر در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشته است:

امروز ویدیویی دیدم که هنوز مات و مبهوتم از صحبت‌های مطرح شده در این سخنرانی… سخنران به مردم توصیه می‌کند: آن‌قدر کم بخورید تا به دستشویی رفتن نیاز نداشته باشید! در ادامه موعظه‌اش می‌فرماید:
کسانی که بیش از یک وعده می‌خورند، «حمال» و «مزدور» هستند!!!

 باورم نمی‌شود! گویا عنان کار از دست‌تان در رفته! جوابی برای وضعیت نابسامان معیشتی ندارید و برای توجیه فقر و فلاکت، کارتان به فحاشی کشیده! به غذا خوردن و دستشویی رفتن مردم هم کار دارید؟!

به جای این‌که فکری به حال وضعیت اسفناک اقتصادی و معیشتی مردم کنید، به جای این‌که اقدامی برای مهار تورم و گرانی‌های کمرشکن انجام دهید، به جای این‌که راه چاره‌ای برای نجات مردم از گرسنگی، فقر و تنگدستی پیدا کنید به آن‌ها می‌گویید غذا نخورید؟! و دستشویی نروید؟!! یک وعده غذا بخورید؟!

 به مردمی که بیشتر از یک وعده غذا بخورند، فحاشی می‌کنید و می‌گویید «حمال»؟!! این مردم چه گناهی کرده‌اند که هم باید سختی روزگار را تحمل کنند! و هم ناسزا بشنوند؟!

 هنوز چند روزی نگذشته از فحش‌های واعظ دیگری که فرموده بودند: آن‌هایی که فرزندآوری نمی‌کنند، «هرزه» هستند!

 نمک به زخم مردم نپاشید. به این ملت بزرگ فحاشی نکنید. نگذارید ملت از این‌که هست، خسته‌تر و ناامیدتر شود…

از مردمی که چند شیفت کار می‌کنند اما نمی‌توانند شکم خودشان را سیر کنند، از مردمی که حتی نمی‌توانند خانه‌ای کرایه کنند و شب‌ها باید در خیابان و پارک بخوابند یا گورخواب و اتوبوس خواب شوند، چه انتظاری دارید؟ توقع فرزندآوری دارید؟!

 و اگر بچه به دنیا نیاوردند، به آن‌ها می‌گویید: دوری از فرزندآوری «هرزگی» است!!! آن‌ها هرزه نیستند! آن‌ها فقط پول ندارند! اگر اوضاع اقتصادی مردم بهتر شود، حتما ازدواج می‌کنند و فرزنددار هم خواهند شد…

 به جای سرزنش و ناسزاگویی به این ملت شریف، به فکر درمان دردهای‌شان باشید، به فکر علاج مشکلات بی‌شمارشان باشید.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها