{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

وکلای امبر هرد خواستار ابطال رای دادگاه جانی دپ شدند

وکلای امبر هرد خواستار ابطال رای دادگاه جانی دپ شدند
کدخبر : 15264

ارائه شواهد علیه یک عضو هیات منصفه.

به گزارش هنر ام‌روز، بعد از پیروزی جانی دپ در دادگاه علیه امبر هرد، حالا تیم حقوقی هرد در حرکتی جدید خواستار ابطال رای دادگاه شدند. این تیم حقوقی با استناد به سه مسئله خواستار ابطال رای شدند: اول اینکه شواهد حقوقی تیم جانی دپ ناکافی بوده، دوم اینکه امبر هرد در مقاله خود هرگز نامی از دپ نبرده و در نهایت شاید محکمه پسندترین ادله اینکه یکی از اعضای هیئت منصفه با کسی که در ابتدا اعلام شده فرق داشته!

مورد شماره سه اشاره به عضو شماره ۱۵ هیئت منصفه دارد که به گفته تیم حقوقی امبر هرد در ابتدا گفته شده فردی متولد ۱۹۴۵ است در حالی که فرد حاضر در دادگاه متولد دهه ۱۹۷۰ است و عملا یک نفر دیگر وارد هیئت منصفه شده.

رسم دادگاه‌های دارای هیئت منصفه‌ این است که دو تیم حقوقی بر روی حضور یا عدم حضور اشخاص در هیئت منصفه توافق می‌کنند تا فردی که از ابتدا مشخص است به نفع یک طرف رای می‌دهد کنار گذاشته شود و حالا ادعای تیم حقوقی هرد این است که عضو پانزدهم هیات منصفه کسی نبوده که در ابتدا روی آن توافق شده. این در حالی است که این تیم حقوقی هفته‌ها جلوی این فرد از موکل خود دفاع کرده‌اند. حال باید دید که تقاضای امبر هرد به کجا خواهد رسید چرا که بنابه دستور قاضی برای پیشبرد فرجام باید وثیقه‌ای حدود نه میلیون دلاری نزد دادگاه گذاشته شود که شرایط را برای امبر هرد بسیار پیچیده‌تر می‌کند و عملا کش دادن این دادگاه می‌تواند او و تمام اطرافیانش را ورشکسته کند!
 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها