{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«ماموریت غیرممکن» بیمه را به دادگاه خواند

«ماموریت غیرممکن» بیمه را به دادگاه خواند
کدخبر : 5805

کمپانی پارامونت از شرکت بیمه به دلیل نپرداختن غرامت هزینه‌های ناشی از تعطیلی‌های متعدد در توقف تولید این فیلم شکایت کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری مهر، تولید فیلم جدید «ماموریت غیرممکن» هفت بار به دلیل کرونا متوقف شد و اکنون در شکایتی که دیروز (دوشنبه) ارایه شده کمپانی بیمه فیلم متهم شده که هزینه‌های توقف‌های پرهزینه را به جز یک بار پرداخت نکرده است.

در این شکایت که از سوی پارامونت پیکچرز به دادگاه فدرال آمریکا در کالیفرنیا ارایه شده گفته شده این فیلم که با بازی تام کروز در دست ساخت است سه بار در بریتانیا در فاصله فوریه ۲۰۲۰ و ژوئن ۲۰۲۱ متوقف شد.

این توقف‌ها به دلیل مثبت شدن تست اعضای گروه تولید یا بازیگران و یا به دلیل مقررات قرنطینه در کشورهایی که فیلم در آنجا در حال ساخت بود، به روند تولید تحمیل شد.

در این شکایت شرکت بیمه متهم شده که به جز یک بار به مبلغ ۵ میلیون دلار، با پرداخت دیگر غرامت‌های قانونی موافقت نکرده است.

کروز که تهیه کننده فیلم هم هست، دسامبر سال پیش به دلیل نقض پروتکل‌های کووید از دست دو تن از گروه تولیدش عصبانی شد و آنها را تهدید به اخراج کرد.

«ماموریت غیرممکن» از بزرگ‌ترین فرانچایزهای هالیوودی است و «فال آوت» از این مجموعه در سال ۲۰۱۸ بیش از ۷۹۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

بر اثر پاندمی تولیدات متعدد سینمایی و تلویزیونی مختل شد وهزینه آزمایش کرونا، استخدام پزشک و مشاوران بهداشتی میلیون‌ها دلار به بودجه‌های تولید افزود.

پارامونت در شکایت خود اظهار کرده که استدلال شرکت بیمه این است که مدرکی وجود ندارد که نشان دهد اعضای آلوده شده به بیماری نتوانند به کار خود ادامه دهند و خطر جدی برای بقیه باشند.

این کمپانی در شکایت خود از خسارت معینی یاد نکرده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها