{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

یک منتقد سینما: نظارت نمایش خانگی باید به ارشاد برگردد

یک منتقد سینما: نظارت نمایش خانگی باید به ارشاد برگردد
کدخبر : 7053

ساترا برای نابود کردن شبکه نمایش خانگی روی کار آمده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از دیالوگ نیوز، ایزد مهرآفرین، کارشناس و منتقد سینما در قسمت تازه برنامه رادیویی «سینما معیار» با موضوع بررسی آینده سینمای ایران در دولت سیزدهم عنوان نمود:
ما به جای رسیدگی به وضعیت معیشتی سینماگران باید به خود سینما رسیدگی کنیم.ما نباید اولویت سینمای ایران را ارتزاق سینماگران قرار بدهیم، چرا که سینماگر در زمان حیات سینما کار می‌کند.

این منتقد سینما با بیان این که پول دادن به سینماگر دردی از درد سینما درمان نمی‌کند، اظهار داشت: رئیس جدید سازمان سینمایی باید در اولین اقدام به داد سینما برسد و صنعت سینمای ایران را از چاه فعلی بیرون آورد.

وی با اشاره به این که سینمای ایران باید چرخه‌ی طبیعی خودش را پیدا کند، ادامه داد: اگر سینما چرخه‌ی طبیعی خودش را پیدا کند، سینماگر خودش را پیدا می‌کند.

ایزد مهرآفرین با بیان این که سینما یک چرخه و صنعت شکست‌ خورده دارد، تصریح کرد: حدود ۲ تا ۵ درصد از فعالان سینمای ایران از این صنعت پول خوب کسب می‌کنند.

وی با اشاره به این که صنعت سینمای ایران می‌تواند تولیدات خود را به سراسر دنیا عرضه کند، عنوان کرد: ما باید سینمای رقابتی داشته باشیم.

این کارشناس سینما افزود: صنعت سینمای ایران در مقیاس جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی با بیان این که ساترا برای نابود کردن شبکه نمایش خانگی روی کار آمده است، عنوان کرد: تصدی‌گری شبکه نمایش خانگی باید توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود.
 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها