{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رقابت تنگاتنگ "خاندان اژدها" و "ارباب حلقه‌ها"

رقابت تنگاتنگ "خاندان اژدها" و "ارباب حلقه‌ها"
کدخبر : 15953

برای طرفداران ژانرهای فانتزی، «ارباب حلقه‌ها» و «بازی تاج و تخت» دو مورد از مهمترین عناوین فانتزی تاریخ هستند. اما حالا این دو عنوان در تلویزیون روبروی هم قرار گرفته‌اند.

به گزارش هنر ام‌روز، سریال «خاندان اژدها» از شبکه HBO از یکشنبه شب نمایش خود را آغاز کرد و «حلقه‌های قدرت» سریال سرویس آمازون هم از جمعه دو هفته دیگر (2 سپتامبر) پخش خود را آغاز خواهد کرد. رویارویی دو اثری که درونمایه‌های مشترک بسیاری با هم دارند و دو غول رسانه‌ای (آمازون و برادران وارنر) که هرکدام می‌‌خواهند تماشاگران را به سمت خود بکشانند. اما به گزارش سایت Wrap فعلا آمار علاقه‌مندی و جذابیت سریال «خاندان اژدها» 20 درصد بیشتر از «ارباب حلقه‌ها» است شاید به خاطر اینکه آخرین بار در سال 2013 این دنیا در فیلم‌ها دیده شده ولی «بازی تاج و تخت» در سال 2019 تمام شد.

اما بودجه 465 میلیون دلاری «حلقه‌های قدرت» شاید عامل جذابیت بیشتری برای طرفداران فانتزی ایجاد کند، در مقابل «خاندان اژدها» که 10 اپیزود آن حدودا 200 میلیون دلار هزینه برداشته است.

در همین حال دیوید زاسلوی که حالا مدیرعامل شرکت ترکیبی دو غول رسانه‌ای شبکه دیسکاوری و استودیوی برادران وارنر است در ایمیلی به اعضای شبکه HBO تبریک گفته و اعلام کرده که کمپین تبلیغاتی «خاندان اژدها» بزرگترین کمپین تبلیغاتی تاریخ شبکه HBO بوده که تا به حال به حدود 130 میلیون نفر مخاطب تنها در ایالات متحده رسیده است. شبکه HBO قبلا با فینال «بازی تاج و تخت» متوسط مخاطب 46 میلیون نفر را تجربه کرده است و امیدوار است حالا با «خاندان اژدها» بار دیگر بتواند این رکورد را بشکند. حال باید دید رقابت یک استودیوی قدیمی هالیوود به نام برادران وارنر و گروهی از بهترین سریال‌سازان دنیا در HBO با سریال «خاندان اژدها» مقابل بودجه سرسام آور آمازون و میراث یکی از بزرگترین فانتزی‌نویسان تاریخ بشر در سریال «ارباب حلقه‌ها؛ حلقه‌های قدرت» در هفته‌های ماه سپتامبر چطور خواهد شد و مخاطب در نهایت کدام را به عنوان سریال محبوب خود انتخاب خواهد کرد.

 

 
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها