{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حسن مصطفوی: با احسان علیخانی، اختلافی ندارم، به‌زودی عکسی مشترک منتشر می‌کنیم

حسن مصطفوی: با احسان علیخانی، اختلافی ندارم، به‌زودی عکسی مشترک منتشر می‌کنیم
کدخبر : 11554

تهیه‌کننده «برف آخر» در نشست خبری این فیلم در جشنواره فجر، با رد ادعای برخی مبنی بر اختلافش با احسان علیخانی گفت به زودی عکسی دو نفری با او منتشر خواهد کرد تا به این شایعات پایان دهد.

به گزارش هنر ام‌روز، نشست رسانه‌ای فیلم «برف آخر»، در سومین روز از برگزاری جشنواره فجر (چهارشنبه ۱۳ بهمن)، در سالن اصلی برج میلاد برگزار شد. 

امیرحسین عسگری (کارگردان)، حسن مصطفوی (تهیه‌کننده)، امیر حاتمی (صدابردار)، سیدحسن حسینی و امیرمحمد عبدی (نویسندگان)، لادن مستوفی (بازیگر)، مجید صالحی (بازیگر)، امین حیایی (بازیگر)، نوشین مسعودیان (بازیگر)، صادق ملک (بازیگر)، آرمان فیاض (فیلمبردار)، امیر حاتمی (صدابردار)، امید گل‌زاده (طراح گریم) و کامیار شفیع‌پور(مسئول جلوه‌های ویژه بصری) در نشست این فیلم حضور داشتند.

حسن مصطفوی، تهیه‌کننده «برف آخر» در آغاز درباره حضور احسان علیخانی به عنوان مشاور فیلم، توضیح داد: «در ابتدا پروانه ساخت به نام احسان علیخانی بود و حتی پیش‌تولید هم رفتند اما به دلیل مشغله کاری ایشان برای ساخت برنامه تلویزیونی «عصر جدید»، نام پروانه ساخت تغییر کرد.»

او با رد کردن اختلافش با احسان علیخانی گفت: «امین حیایی از ابتدا قرار بود به عنوان بازیگر حضور داشته باشد و هیچ یک از عوامل هیچ اختلافی با هم نداشتند و هر زمزمه‌ای که در این باره به گوش می‌رسد، درست نیست. به زودی عکسی با هم به اشتراک می‌گذاریم تا به این شایعه خاتمه دهیم.»

امیرحسین عسگری، کارگردان فیلم سینمایی «برف آخر» در ادامه صحبت های مصطفوی، گفت: «علیخانی به ما گفت با این حجم از دغدغه اگر قرار باشد سر صحنه حاضر نباشم عنوان تهیه‌کننده را هم نمی‌خواهم. احسان علیخانی مشاور پروژه بود و باقی پروژه را آقای مصطفوی پیش برد.»

در ادامه، لادن مستوفی، بازیگر فیلم درباره علت کم‌کار بودن خود و پذیرش نقش در فیلم سینمایی «برف آخر» بیان کرد: «درباره کم‌کار بودنم باید بگویم شاید آثاری که در آن‌ها حضور داشتم کم‌تر دیده شده‌اند و بعضی از آن‌ها حتی توقیف شدند؛ اما قطعا وسواسی نیز به هنگام انتخاب نقش داشتم و این رویکرد اشتیاق من را برای حضور در فیلم «برف آخر» دوچندان می‌کرد.»

امین حیایی بازیگر نقش اول مرد «برف آخر» هم گفت: «من پنج ماه فرصت داشتم تا به شمایل این نقش نزدیک شوم. برای حضور در این فیلم پیشنهادات بسیاری را رد کردم تا در این اثر که به اعتقاد من هر بازیگری دوست دارد در کارنامه خود چنین عنوانی را داشته باشد، حضور داشته باشم. همان‌طور که شاهد بودید فیلمبرداری این اثر بسیار سخت بود و ماحصل کار نتیجه کار گروهی همدل است که در دل برف کار می‌کردند.»

مجید صالحی، دیگر بازیگر فیلم گفت: «چند سالی هست که در آثار جدی نیز ایفای نقش می‌کنم. این فیلم برای من تجربه‌ای دوست داشتنی بود که گروهی هم‌دل پشت آن قرار گرفته بودند.»

عسگری در پاسخ به پرسشی درباره همکاری با بازیگران چهره در فیلمش گفت: «برای ساخته شدن یک فیلم سخت، به مردان و چریک‌های بسیاری وجود دارد. من خیلی علاقه‌ای به حضور بازیگران چهره در کارم نداشتم اما امین حیایی به من ثابت کرد که چه‌قدر می‌توان متخصص بود. همه سختی‌ها با حضور چنین بازیگرانی روند کار را تسهیل می‌کرد.»

او ادامه داد: «بعد از ۶ یا ۷ ماه جست‌وجو، فرشاد رضایی را در شهر کیاسر پیدا کردیم که تحت نظارت محیط زیست از گُرگی نگهداری می‌کرد و ما با کمک او شروع به کار کردیم و از جلوه‌های ویژه نیز کمک گرفتیم.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها