{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

افتتاحیه «بدون قرار قبلی» با حضور عوامل و هنرمندان سینما

افتتاحیه «بدون قرار قبلی» با حضور عوامل و هنرمندان سینما
کدخبر : 14644

در آستانه ولادت امام رضا(ع)، افتتاحیه فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» و بزرگداشت رضا صابری در شهر مشهد با حضور پرتعداد علاقه‌مندان سینما برگزار شد.

به گزارش هنر ام‌روز، در کنار بهروز شعیبی ، محمد بابایی و عوامل فیلم هنرمندانی چون حامد بهداد، رضا صابری، عبدالجبار کاکایی، انسیه شاه حسینی ، حسن روح‌الامین،سید محمود رضوی، سعید خانی ، عباس جمشیدی‌فر و جواد خوجوی از جمله میهمانان این مراسم بودند.

کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی» در افتتاحیه این فیلم اظهار کرد: افتخار می‌کنم که توانستم در شهر خود فیلم بسازم یکی از چیزهایی که احتیاج نیست بگوییم اما در دل ماست، علاقه و عشق ما به ایران و حضرت رضا(ع) است‌. بسیار خوشحالم که در شب میلاد این حضرت در مشهد افتتاحیه فیلم بدون قرار قبلی برگزار می‌شود. از جامعه اوتیسم تشکر ویژه دارم که در هنگام تولید فیلم، پس از آن و در حال حاضر در کنار ما حضور داشتند و امیدواریم‌ که بتوانیم ما نیز بتوانیم در کنار جامعه اوتیسم باشیم.

پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا و صابر ابر از جمله بازیگران اصلی این فیلم هستند. اکران «بدون قرار قبلی» به تازگی در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است.

stream (1)
stream (2)
stream

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها