{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«شیطان صفت» به جشنواره فجر نمی‌رسد/ یک روایت معمایی جنایی از اواخر سال ۵۶

«شیطان صفت» به جشنواره فجر نمی‌رسد/ یک روایت معمایی جنایی از اواخر سال ۵۶
کدخبر : 16281

مهدی صباغ زاده درباره فیلم «شیطان صفت» که به تازگی پروانه ساخت خود را دریافت کرده است، توضیح داد.

به گزارش هنر ام‌روز، مهدی صباغ زاده نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «شیطان صفت» که به تازگی پروانه ساخت خود را دریافت کرده است، در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا گفت: هنوز وارد مرحله پیش تولید نشده ایم و مذاکرات با بخش های خصوصی و دولتی برای مشارکت در تولید این فیلم در جریان است.

کارگردان «کلوپ همسران» درباره حال و هوای فیلم جدید خود بیان کرد: «شیطان صفت» در اواخر سال ۵۶ و در یک فضای معمایی جنایی می گذرد.

صباغ زاده درباره حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نیز توضیح داد: قطعا فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال نمی رسد. البته که دیگر، جشنواره هم از ما گذشته است و بیشتر برای جوان‌ترها است تا بتوانند خود را محک بزنند و دیده شوند.

مهدی صباغ زاده در پایان درباره انتخاب بازیگران «شیطان صفت» گفت: هنوز مذاکراتی انجام نشده است و همه چیز به شرایط بستگی دارد اما برای انتخاب بازیگران قطعا متناسب و به اقتضای داستان به سراغ بازیگران خواهیم رفت.

مهدی صباغ‌ زاده کارگردانی فیلم‌هایی چون «صبحانه‌ای برای دو نفر»، «خانه کاغذی» و «کلوپ همسران» را برعهده داشته است. وی همچنین در فیلم هایی مانند «رمانتیسم عماد و طوبا»، «ایتالیا ایتالیا» به عنوان تهیه کننده حضور داشته است.

عکس خبر از امیرحسین غضنفری است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها