{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج تا از مشهورترین جواهرات سینما!

پنج تا از مشهورترین جواهرات سینما!
کدخبر : 16359

عموما  جزئیاتی مانند مدل لباس بازیگران، جواهرات، طرح روی لباس‌ها و... مورد توجه مخاطب قرار نمی‌گیرند و یا زمانی که برای انتخاب محل مورد نظر و یا لوازم جانبی اضافه و پشت زمینه ها صرف می شود. در حالی که این جزئیات برای طراحان مد و دیزاینرهای جهان بسیار مهم است، زیرااکثر اوقات پس از اکران یک فیلم مردم علاقه‌ی زیادی به داشتن اکسسوری‌های فیلم‌ها نشان می‌دهند. در ادامه به معرفی پنج‌تا از جواهرات مشهور سینما می‌پردازیم. 

فیلم «تایتانیک»

فیلم خارجی

 

یاقوت قلب اقیانوس استفاده شده در فیلم تایتانیک گردن آویزی بسیار زیباست.در فیلم گفته شده است که به لوئیس 16اُم متعلق بود و پس از انقلاب فرانسه شکل قلب گرفت، در حالی که در تصورات قلب اقیانوس مبتنی بر الماس بود، در فیلم پایه این جواهر از یک الماس آبی واقعی استفاده نشده است . در واقع این یک زرگون آبی مکعبی با یک طلای سفید بود که توسط جواهر سازان لندنی ساخته شده است .

 

فیلم «صبحانه در تیفانی»

 

 

فیلم خارجی

 

از مشهور ترین جواهرات می‌توان به الماس و گردنبند مرواریدی که توسط آدری هپبرن در فیلم صبحانه در تیفانی مورد استفاده قرار گرفته بود اشاره کرد . این گردنبند نقطه عطفی در جواهرات مورد استفاده در فیلم های آن زمان بود و در سال های پیاپی نسخه های تقلبی متعددی از این جواهر ساخته شد .

همراه با لباس های سیاه و دستکش های سفید هپبرن، مروارید تیفانی و گردنبند منطبق شده او، ترکیبی زیبا را برای شخصیت هپبرن به ارمغان آورده بود .

 

 

فیلم «چگونه یک مرد رادر 10 روز از دست بدهیم!»

 

 

فیلم خارجی

مجموعه الماس‌های زرد 84 قیراطی هری وینستون با برش‌هایی از الماس سفید در قالب گردنبندی که کیت هادسون، به عنوان اندی اندرسون Andie Anderson، در فیلم “ How to Lose a Guy in 10 Days” ساخت سال 2003 میلادی می‌پوشد. کیت هادسون در فیلم با پوشیدن این گردنبند به همراه پیراهن ساتن زرد رنگ، جلوه خیره کننده‌ای پیدا می‌کند. پس از اکران فیلم، نمونه کپی این گردنبند با یاقوت کبود زر 51.94 قیراطی ساخته شد و در کنار لباس ستش در نمایشگاه لباس هالیوودی در موزه ویکتوریا وآلبرتا لندن به نمایش در آمد. همچنین این گردنبند با الماس زرد رنگ خود، موجب افزایش آگاهی و فروش بیشتر الماس‌های رنگی شده است که قبل‌تر طرفداری نداشتند. استفاده از الماس‌های رنگی و بخصوص الماس زرد رنگ در ساخت حلقه‌های نامزدی و ازدواج، افزایش یافته و بسیار پرطرفدار شده است.

فیلم«دانتون ابی»

فیلم خارجی

 این سریال طی شش فصل اکران شد و تغییرات به نمایش گذاشته طی سال‌های 1912 تا 1925 را به زیبایی به تصویر کشیده است. در این سریال نه تنها نویسنده و کارگردان، بلکه لباس‌ها و جواهرات، آ‌ن را به کمال رسانده‌اند. دو طراح اصلی این سریال کارولین مک‌کال (Caroline McCall) در فصل‌های یک تا چهار و آنا مری اسکات رابین (Anna Mary Scott Robbins) در فصل‌های پنج و شش خلاقیت و هنر بی‌نظیر خود را به نمایش گذاشته‌اند. از فصل چهارم، شاهد تاثیر بیشتر این سریال بر ترندهای دنیای جواهرات می‌باشیم. این جواهرات که از جواهرات قدیمی و عتیقه الهام گرفته‌اند، که سبک جواهرات اوایل قرن بیست میلادی که ترکیبی از قطعات Art Deco و Edwardian را به نمایش گذاشته است. از جواهرات روزانه تا جواهرات بزرگ و پر زرق و برق مجالس و مهمانی‌های آن دوران را با جزئیات زیبایی، به نمایش می‌آورد. تاثیری که از این سریال می‌بینیم، پی به ارزش جواهرات گذشته می‌بریم و همچنین ورود مجدد آن‌ها به دنیای مد و فشن را شاهد هستیم. 

 

فیلم «مولن روژ»

 

فیلم خارجی

گردنبند الماس زیبایی که که در گردن ساتین در فیلم مولن روژ استفاده شد که توسط مونرو به او داده شد . برآورد شده که ۱ میلیون دلار ارزش دارد و دارای ۱۳۴ قیراط و بالای ۱۰۰۰ الماس است . طرح گل سرخ در این گردنبند در اواخر دوره ویکتوریا بسیار محبوب بود .

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها