{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اسکارلت جوهانسون به مینی‌سریال Just Cause پیوست

اسکارلت جوهانسون به مینی‌سریال Just Cause پیوست
کدخبر : 16426

جوهانسون بازیگر و تهیه‌کننده این مینی‌سریال برای آمازون خواهد بود.

«اسکارلت جوهانسون» به مینی‌سریال «دلیل موجه» (Just Cause) آمازون ملحق شد. جوهانسون در این سریال که بر اساس رمان «جان کتزنباخ» ساخته خواهد شد، بازیگر و تهیه‌کننده خواهد بود. آمازن پرایم ویدیو سفارش ساخت یک فصل از این سریال را صادر کرده است. «کریستی هال» (I’m Not OK With This) نویسنده فیلمنامه سریال خواهد بود.

در اقتباس تلویزیونی، شخصیت مرد کتاب که خبرنگار روزنامه‌ای در میامی به نام «مت کوارت» است تغییر جنسیت می‌دهد و به «مدیسون کوارت» تبدیل خواهد شد. این ژورنالیست مأموریت پیدا می‌کند با یک محکوم به اعدام مصاحبه کند.

جوهانسون که دو نامزدی اسکار و یک جایزه تونی را در کارنامه دارد، ارتباط ویژه‌ای به این پروژه داشته است. او در سن ۱۰ سالگی در فیلم و در سال ۱۹۹۵ در اقتباس سینمایی از رمان کتزنباخ ظاهر شد. او نقش دختر شخصیت اصلی که به «پل آرمسترانگ» با بازی «شان کانری» تغیر پیدا کرده بود را بازی کرد. در نسخه سینمایی «دلیل موجه» به کارگردانی «آرنولد گلیمچر» بازیگران دیگری چون «لورنس فیشبورن»، «کیت کپشا»، «روبی دی» و «اد هریس» نقش‌آفرینی کردند.

«جاناتان لیا»، «کینان فلین» و «زارا دافی» از کمپانی «دیز پیکچرز» دیگر تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود. استودیوی برادران وارنر تی‌وی این سریال را تولید خواهد کرد.

جوهانسون آخرین بار با فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) در «دنیای سینمایی مارول» دیده شده و سال آینده «شهر ستاره»،  «وس اندرسون» را روی پرده خواهد داشت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها