{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تشکر «تام کروز» از هواداران هنگام سقوط آزاد! / ویدئو

تشکر «تام کروز» از هواداران هنگام سقوط آزاد! / ویدئو
کدخبر : 16514

کروز در حال فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن» از هوادارانش قدردانی کرد.

«تام کروز» پس از سپری کردن سالی موفقیت‌آمیز در حین فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۸» (Mission Impossible: Dead Reckoning) و در حال سقوط آزاد از بینندگان فیلم «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) قدردانی کرد. «ماوریک» بیش از ۱.۴ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیوی پارامونت و کارنامه کروز تبدیل شد.

این ویدیو در حین پخش برنامه «ان‌اف‌ال یکشنبه» (Sunday NFL) شبکه سی‌بی‌اس پخش شد. کروز می‌گوید: «سلام به همه. ما در آفریقای جنوبی مسحورکننده هستیم، جایی که قسمت‌های اول و دوم «مأموریت غیرممکن: موقعیت‌یابی تخمینی» را فیلمبرداری می‌کنیم. و من دوست نداشتم امسال بدون قدردانی از همه شما که به سالن‌های سینما رفتید و از «تاپ گان: ماوریک» حمایت کردید تمام شود.»

«کریستفر مک‌کواری» نویسنده و کارگردان «مأموریت غیرممکن» حرف کروز را قطع می‌کند و به شوخی به بازیگر می‌گوید سخنانش را کوتاه کند تا صحنه سقوط از هواپیما را فیلمبرداری کنند. کروز اطاعت می‌کند و می‌پرد. او در حال سقوط آزاد می‌پرسد: «داشتم چه می‌گفتم؟ آهان بله. متشکرم که از «تاپ گان: ماوریک» حمایت کردید و متشکرم که به ما اجازه دادید سرگرم‌تان کنیم. افتخاری تکرارنشدنی بود.»

کروز اضافه می‌کند: «ارتفاعم دارد تمام می‌شود و باید به کار برگردم. باید این فیلم را ضبط کنیم. تعطیلات در صحت و سلامت بر شما مبارک، در سالن‌های سینما ملاقاتتان می‌کنیم.»

کروز برای قسمت‌های هفتم و هشتم «مأموریت غیرممکن» ۱۲ تا ۱۴ میلیون دلار به صورت پیش‌پرداخت دریافت کرده و درصد قابل‌توجه از فروش این دنباله‌های اکشن را نیز به دست می‌آورد. «سایمون پگ»، «وینگ ریمز»، «ربکا فرگوسن»، و «ونسا کربی» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود. چهره‌های جدید چندگانه نیز «هیلی آت‌ول» و «پام کلمنتیف» بوده‌اند.

«موقعیت‌یابی تخمینی قسمت دوم» هشتمین و آخرین قسمت چندگانه است و تابستان سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. قسمت هفتم ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ روی پرده خواهد رفت.

 

 

 

 

 

 

منبع : 30nama news

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها