{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«چپ راست» پس از دوسال توقیف به سینماها آمد

«چپ راست» پس از دوسال توقیف به سینماها آمد
کدخبر : 16634

اکران «چپ راست» فقط در 30 سالن آغاز شد.

 فیلم سینمایی«چپ راست» ساخته حامد محمدی در حالی از صبح چهارشنبه 21 دی ماه اکران خود را شروع کرد که فقط 30 سالن در اختیار این فیلم قرار گرفته و تنها 58 سانس برای آن باز شده است.

 فیلم کمدی«چپ راست» سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان از صبح چهارشنبه 21 دی ماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور شروع کرد. این فیلم در حالیکه فقط چند هفته به آغاز جشنواره فیلم فجر مانده مجوز اکران گرفته و در حالی نمایش عمومی خود را شروع می‌کند که فقط 31 سالن در اختیار دارد و سینماها 59 سانس برای اکران روز اول آن باز کرده‌اند.

کمدی «چپ راست» در حالی با تنها 30 سالن اکران خود را شروع می‌کند که فیلم‌های «بخارست» با در اختیار داشتن 455 سالن، «لوپتو» با 451 سالن، «بام بالا» با 307 سالن، «جزیره فضایی» با 265 سالن و «ملاقات خصوصی» با 279 سالن  در حال اکران در سینماها هستند.

فیلم «چپ راست» بدون انجام هرگونه تبلیغات رسانه‌ای و محیطی از صبح چهارشنبه روی پرده میرود. این فیلم بعد «فرشته‌ها با ه می‌آیند»، « چهارانگشت»و «اکسیدان» چهارمین ساخته سینمایی حامد محمدی است. او فیلم جدیدش را به تهیه‌کنندگی پدرش منوچهر محمدی جلوی دوربین برده و در ساخت آن از حضور بازیگرانی چون رامبد جوان، پیمان قاسمخانی، سارا بهرامی و ویشکا آسایش بهره برده است.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها