{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کلکسیون عجیب «التون جان» از عینک‌های آفتابی

کلکسیون عجیب «التون جان» از عینک‌های آفتابی
کدخبر : 16659

التون جان (نام واقعی رجینالد کنت دوایت) در 25 مارس 1947 در شهر بریتانیایی پینر متولد شد و در خانواده ای معمولی زندگی می کرد و در اوایل دوران کودکی خود توانایی های منحصر به فرد خود را نشان داد.

معمولا مردم بعد از اینکه دچار اختلال دید هستند، عینک می زنند. با التون جان همه چیز کاملا برعکس بود. در سن 13 سالگی، او شروع به پوشیدن عینک هایی کرد تا مانند یک خواننده آمریکایی بادی هالی نگاه کند. از این رو، پسر، نزدیک بینی ایجاد کرد، و عینک به ضرورت فوری تبدیل شد.

التون جان جمع کننده مشتاق است. او اتومبیل ها، عکس ها، پرونده های موسیقی، صحنه های لباس خود را جمع آوری می کند ... اما عجیب ترین مجموعه او از عینک است که در میان آنها نمونه های بسیار غیر معمول، به عنوان مثال، عینک با قلم مو - "janitors" وجود دارد. خواننده با هیجان بزرگ به مجموعه خود اشاره می کند: در سال 2013، با ورود به سفر به برزیل، التون برای عینک خود یک اتاق جداگانه در هتل سفارش داد!

التون جان در عینک های غیر معمول

 

 

کلکسیون او شامل عینک هایی است که طراحان یک عدد از آنها را تولید کرده اند.  این خواننده مشهور ۶۸ ساله بریتانیایی در مصاحبه‌ای اشاره کرده که بیش از ۲۵۰,۰۰۰ جفت عینک دارد. او اضافه کرد: "من آیپاد یا تلفن همراه یا کامپیوتر ندارم، به جای آن‌ها یک ربع میلیون عینک جمع کرده‌ام."

فیلم خارجی

این مجموعه ارزشمند مانند هر گنج دیگری یکبار مورد سرقت قرار گرفت و دزدان سعی کردند که آن را از او بدزدند که موفق هم شدند. 

این سرقت در سال 2016 از موزه «راک اند سول» اتفاق افتاد. طبق گزارش‌هخای پلیس، این عینک‌های آفتابی توسط التون جان خواننده افسانه بریتانیایی در دهه ۱۹۷۰ پوشیده می‌شدند و جزیی از نمایشگاهی بودند که شصتمین سالگرد موسیقی راک اند رول را جشن می‌گیرد. در این نمایشگاه همچنین اشیایی متعلق به بروس اسپرینگزتین، ویتنی هیوستون و ایزاک هیز در میان بسیاری دیگر به چشم می‌خورند. پلیس ممفیس هیچ جزییاتی در مورد این پرونده و یا مضنونین احتمالی منتشر نکرده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها