{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج سلبریتی و اعتیاد عجیبشان به قهوه!

پنج سلبریتی و اعتیاد عجیبشان به قهوه!
کدخبر : 16670

قهوه نوشیدنی دلپذیریست که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

افرادی که در سرتاسر جهان عاشق قهوه هستند، کم نیستند . بسیاری از افراد مشهور در زمینه‌های مختلف مانند موسیقی‌دانان ، نویسندگان ، بازیگران و … از گذشته تا به حال از شیفتگان مصرف قهوه بوده‌اند . برای این افراد قهوه به عنوان یک منبع انرژی و نیروی الهام بخش استفاده می‌شود . در واقع قهوه هنگامی که در قرن 17 میلادی به اروپا رسید مصرف آن توسط هنرمندان اروپایی مشهور شد. در ادامه به معرفی پنج سلبریتی که علاقه زیادی به قهوه دارند می‌پردازیم. 

هیو جکمن

هیو جکمن، بازیگری که همه ما آن را با نقش لوگان در سری فیلم های محبوب X Men می شناسیم یک عاشق واقعی قهوه است. جالب است بدانید او از علاقه بی پایانش نسبت به قهوه به خوبی استفاده کرده است و بنیاد قهوه Laughing Man  را راه اندازی کرده است.

هیو در مصاحبات خود اشاره کرده است که فرهنگ کافه ها برای استرالیایی ها بسیار مهم است. همچنین گفت که : ما دوست داریم سخت کار کنیم، اما ما اوقات فراغت خود را جدی می گیریم”.

 

فیلم خارجی

 

سلینا گومز

حتما تا به حال اسم سلینا گومز،خواننده و بازیگر معروف آمریکایی را شنیده اید.وقتی که در مصاحبات از او درباره قهوه پرسیدند، سلینا علاقه ویژه خود نسبت به قهوه را در یک جمله کاملا ساده و مفهومی نمایش داد. عبارتی که او گفت این بود “Coffee. COFFEE. -me, everyday” که به معنای : “قهوه، من، هر روز” است و نشان می دهد سلینا علاقه زیادی به قهوه دارد.

فیلم خارجی

جکی چان

جکی چان در سال 2006 کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای خود را در سراسر قاره‌ی آسیا افتتاح کرد . وی در کنفرانس مطبوعاتی خود به مناسبت بازگشایی این مجموعه‌ی عظیم گفت : قهوه شبیه به موسیقی و فیلم است و یک زبان واحدی درون خود جای داده است . هنگامی که شما در حال تماشای فیلمی از من هستید شما به جکی چان فکر خواهید کرد ، از این پس هنگامی که قهوه می‌نوشید نیز امیدوارم به یاد جکی چان باشید !

فیلم خارجی

 

دیکاپریو

لئوناردو دی کاپریو جزو افرادی است که در زمینه‌ی قهوه فعالیت‌های بشر دوستانه انجام می‌دهد . قهوه La Colombe  یک قهوه‌ی ترکیبی است که از کشورهای هائیتی ، پرو ، اتیوپی ، و برزیل بدست می‌آید و تحت لیبل Lyon فرانسه به فروش می‌رسد . DiCaprio یکی از سرمایه گذاران اصلی این قهوه است و سود فروش حاصل از آن به موسسات خیریه می‌رسد .

فیلم خارجی

 

لینچ

دیوید لینچ فیلم که در سال ۲۰۰۳ در یک نظرسنجی که از منتقدان فیلم در سراسر دنیا توسط روزنامه گاردین انجام گرفت، به عنوان بزرگ‌ترین فیلم‌ساز زندهٔ دنیا برگزیده شد، یکی از عاشقان وفادار به قهوه است. اوعلاقه خود به قهوه را در سریال Twin Peaks که به خاطر ارجاعات فراوان به قهوه معروف بود نیز، به خوبی نشان داد و آن را پنهان نکرد.

به علاوه این او حتی در وبلاگ هافینگتون پست، یک پست وبلاگ کامل درباره عشقش به قهوه نوشته است.

فیلم خارجی

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها